درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 21:56   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
  چگونه دموکراسی را از فناوری نجات دهیم
  تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از مسئول روابط عمومی و تشریفات فرمانداری
  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها
  انتصاب مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا
  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43174صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 3 خرداد 1399 - 16:56
مدیرارشد خدمات فنی و پشتیبانی فولاد مبارکه: پشتیبانی از تولید 6 محصول جدید در سال 99
فولاد مبارکه در سال گذشته، علی‌رغم مشکلات عدیده توانست اهداف سالانۀ خود را محقق سازد و هم‌زمان با شروع سال جهش تولید نیز به رکوردها و موفقیت‌های پی‌درپی در بیشتر خطوط تولید دست یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||فولاد مبارکه در سال گذشته، علی‌رغم مشکلات عدیده توانست اهداف سالانۀ خود را محقق سازد و هم‌زمان با شروع سال جهش تولید نیز به رکوردها و موفقیت‌های پی‌درپی در بیشتر خطوط تولید دست یابد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، متن حاضر ماحصل گفتگوی خبرنگار فولاد با جواد نیلی، مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی فولاد مبارکه است. با ما باشید تا با بخشی از دستاوردهای این شرکت در سال 98 و اقدامات آن در ماه‌های ابتدایی سال 99 آشنا شوید.


فولاد مبارکه سال 98 را چگونه گذراند؟
به‌طورکلی فولادسازان کشور به‌خصوص فولاد مبارکه سال 98 را با دو چالش جدی و اساسی شروع کردند. چالش تأمین الکترود گرافیتی به‌دلیل تحریم‌های آمریکا و چالش تأمین مواد اولیه، یعنی کنسانترۀ سنگ‌آهن و گندله.


با تلاش فراگیر و همچنین تمهیدات مدیریت ارشد سازمان، مشکل الکترود گرافیتی تا اواسط سال 98 حل شد، ولی چالش تأمین مواد اولیه به‌دلیل جاذبه‌های صادراتی در این حوزه و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش‌های پایین‌دستی و شرکت‌های معدنی کم‌وبیش ادامه دارد و هنوز هم بزرگ‌ترین نگرانی ما در سال 99 است. اثر چالش‌های فوق، که سهم مواد اولیه در آن بسیار قابل‌توجه است، به‌گونه‌ای بود که فولاد مبارکه در سال 98 با کاهش 700 هزار تن گندله، 1.3 میلیون تن آهن اسفنجی و 900 هزار تن تختال روبه‌رو شد؛ به گونه‌ای که تمام ذخیرۀ اسلب فولاد مبارکه برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار و کنترل قیمت و به میزان 600 هزار تن به مصرف رسید و در صورت عدم تأمین مواد اولیه، افت تولید و تبعات آن در بازار اجتناب‌ناپذیر است.


بیشتر تمرکز شرکت بر تولید چه محصولاتی بود؟
در سال 98 فولاد مبارکه توجه ویژه‌ای به تولید محصولات جدید و خاص جهت تأمین نیاز کشور و جلوگیری از واردات داشت که تولید تختال‌های محیط گازترش (کاربرد در لوله‌های انتقال نفت)، ورق گرم برای تولید لوله‌های با استحکام بالا و صنایع خودروسازی، و ورق سرد جهت تولید کانتینرهای دریایی و صنایع بسته‌بندی از آن جمله است.


در سال 99 تولید چه محصولاتی هدف‌گذاری شده است؟
برنامۀ تولید فولاد مبارکه برای سال 99 بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های خطوط مختلف تولید است که با تولید 7.5 میلیون تن گندله، 9.3 میلیون تن آهن اسفنجی، 7.2 میلیون تن تختال، 6.6 میلیون تن کلاف گرم و 1.6 میلیون تن محصولات سرد محقق خواهد شد. البته در صورتی که مواد اولیه و انرژی به‌موقع و به میزان کافی تأمین گردد.


در حال حاضر وضعیت خطوط تولید چگونه است؟
بحمدالله در شروع سال جدید همۀ خطوط تولید فولاد مبارکه ضمن دستیابی به اهداف تولید خود، رکوردهای تولید قابل‌توجهی در بخش‌های مختلف آهن اسفنجی، تختال و کلاف گرم داشته‌اند. امید است با حمایت‌ها و سیاست‌گذاری‌های مناسب بتوانیم به تمام اهداف در سال 99 برسیم.


آیا در سال 99 هم استراتژی شرکت بر تولید محصولات خاص است؟
بله. برای تولید 6 محصول جدید که مصارف آن‌ها در مخازن تحت فشار، لوله‌سازی، صنایع نیروگاهی و خودروسازی است، و عمدتا هم وارداتی هستند، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که ان‌شاءالله با حمایت و پشتیبانی خطوط تولید و تلاش و پشتکار مدیران و کارکنان نواحی این امر تحقق خواهد یافت

مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی
جواد نیلی

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  نتایج یک نظرسنجی جدید: داستان‌سرایی برند روز به روز بیشتر می‌شود


  استوری لینکدین؛ یک فرصت برای روابط عمومی‌ها


  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود