درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 12:36   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  افزایش سطح کیفی محصولات و رضایت‌مندی مشتریان فولاد مبارکه
  بومی‌سازی کنترل ولو سیستم تصفیه گاز فرایند مگامدول‌های احیا مستقیم در فولاد مبارکه
  نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: مجلس یازدهم برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تلاش خواهد کرد
  فرماندار خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد
  چهار هدف مدیریت نمونه کارها
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند
  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43172صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 3 خرداد 1399 - 16:04
کاربران توییتر پاسخ‌دهندگان به توییت‌هایشان را انتخاب می‌کنند
توئیتر راه جدیدی را به شکل آزمایشی در اختیار کاربران گذاشته که از طریق آن می‌توان تعیین کرد چه کسی می‌تواند به توییت‌های آنان پاسخ دهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| توئیتر راه جدیدی را به شکل آزمایشی در اختیار کاربران گذاشته که از طریق آن می‌توان تعیین کرد چه کسی می‌تواند به توییت‌های آنان پاسخ دهد.
 
 افرادی که در این تست مشارکت دارند، این امکان را دارند که انتخاب کنند آیا مایلند همه امکان پاسخدهی به توییت آنان را داشته باشند، یا فالوئرهایشان، و یا فقط کسانی که در توییت نامشان ذکر شده است.
 
 کاربران دیگر کماکان می‌توانند توییت مورد نظر را لایک کرده و یا آن را دوباره توییت کنند، و یا با نظر خود آن را ریتوییت کنند اما امکان مشارکت در بحث با دیگر کاربرانی که «کامنت» می گذارند و پاسخ می‌دهند را ندارند.
 
 توییتر گفت «این اقدام به افراد امکان می‌دهد که میزبان گفت‌وگو، مصاحبه و دیگر اشکال مکالمه‌های دعوتی، و فقط با گروه کوچکی از افراد یا تنها یک فرد باشند.»
 
 این تست برای کاربران منتخب، روی اندروید، آی‌اواس، و اپ کامپیوتری قابل دسترس است.
 
 شرکت توییتر در توییتی نوشت:‌ «ما با درصد کوچکی از کاربران در سطح جهان شروع می‌کنیم، بنابراین ببینید این امکان در عمل چطور کار می‌کند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  با خستگی و فرسودگی ناشی از اخبار کرونا چه کنیم؟


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2