درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43170صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 3 خرداد 1399 - 09:31
روابط‌عمومی؛ حرکت در مدار هوشمندی و سلامت
امیر عباس تقی‌پور - روابط‌عمومی هوشمند، روابط‌عمومی‌ای است که با برنامه‌ریزی دقیق، همه‌جانبه و موشکافانه در پی اجرای وظایف متعدد خود است. روابط‌عمومی هوشمند با اجرای وظایفش، به مخاطبش احترام می‌گذارد و برای خود احترام می‌خرد. کیفیت زندگی مخاطبش را ارتقا می‌دهد و از دقایقی که برای ایفای مسئولیت حرفه‌ای خود صرف می‌کند لذت می‌برد. روابط‌عمومی هوشمند، سواد و آگاهی مخاطب خود را افزایش می‌دهد و هر لحظه در پی افزایش سواد و آگاهی خود است و بالاخره، روابط‌عمومی هوشمند مبلغ و مروج سلامت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی هوشمند، انسان سالم و جامعه سالم” از سوی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی به عنوان شعار محوری این هفته در سال ۱۳۹۹ انتخاب و مطرح شده است. در نگاه نخست به نظر می‌رسد شرایط حاکم و ناشی از ویروس کرونا در جهان و از جمله ایران، مهم‌ترین دلیل این انتخاب باشد که اگر و فقط اگر همین دلیل هم مدنظر بوده، شعاری پرمغز و حاکی از اعتقاد سیاستگذاران این هفته به تاثیرگذاری و نقش روابط‌عمومی‌ها در چرخه‌ی مقابله با ویروس کرونا است.

اما باید توجه کنیم که این شعار از جهات متعددی قابل بررسی بوده و فاقد تاریخ مصرف است. سلامت ابعاد مختلفی دارد؛ علاوه بر شئون فیزیکی و جسمی، شئون معنوی و تمامی ابعاد زندگی بشر را شامل می‌شود. الزام انسان به رعایت سلامت جسمی، روحی، اقتصادی و اجتماعی خود، تحولات عظیمی را در تغییر و ارتقای سبک زندگی او ایجاد می‌کند و از این حیث می‌تواند در جامعه‌ای مطمئن و سالم، تنفس، کار و زندگی کند!
پیوند روابط‌عمومی هوشمند با انسان و جامعه سالم نیز پیوند مبارکی است که در شعار امسال هفته روابط‌عمومی مشاهده می‌شود.

روابط‌عمومی هوشمند، روابط‌عمومی‌ای است که با برنامه‌ریزی دقیق، همه‌جانبه و موشکافانه در پی اجرای وظایف متعدد خود است. روابط‌عمومی هوشمند با اجرای وظایفش، به مخاطبش احترام می‌گذارد و برای خود احترام می‌خرد. کیفیت زندگی مخاطبش را ارتقا می‌دهد و از دقایقی که برای ایفای مسئولیت حرفه‌ای خود صرف می‌کند لذت می‌برد. روابط‌عمومی هوشمند، سواد و آگاهی مخاطب خود را افزایش می‌دهد و هر لحظه در پی افزایش سواد و آگاهی خود است و بالاخره، روابط‌عمومی هوشمند مبلغ و مروج سلامت است.

بدیهی است که ضریب سلامت در جامعه‌ای که سواد دارد، آگاه است و کیفیت زندگی در آن بالاست، افزایشی بوده و شاخص‌های رضایتمندی را افزایشی می‌کند. بنابراین، شعار هفته روابط‌عمومی سال ۱۳۹۹ را بایستی شعاری جامع، فراگیر و مبارک برای همه‌ی ایام و فصول در نظر گرفت و از فعالان روابط‌عمومی درخواست کرد که حرکت در مدار هوشمندی، سلامت انسان و سلامت جامعه را پیوسته دانسته و بر این پیوستگی اصرار ورزند.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد