درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 12:43   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دستاوردهای فرایند بومی‌سازی در فولاد مبارکه؛ ساخت بیش از 100 هزار قطعه و تجهیز صنعت فولاد در داخل کشور
  تولید شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از 20 هزار و 800 تن در ماه گذشت
  افزایش سطح کیفی محصولات و رضایت‌مندی مشتریان فولاد مبارکه
  بومی‌سازی کنترل ولو سیستم تصفیه گاز فرایند مگامدول‌های احیا مستقیم در فولاد مبارکه
  نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: مجلس یازدهم برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تلاش خواهد کرد
  فرماندار خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد
  چهار هدف مدیریت نمونه کارها
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43170صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 3 خرداد 1399 - 09:31
روابط‌عمومی؛ حرکت در مدار هوشمندی و سلامت
امیر عباس تقی‌پور - روابط‌عمومی هوشمند، روابط‌عمومی‌ای است که با برنامه‌ریزی دقیق، همه‌جانبه و موشکافانه در پی اجرای وظایف متعدد خود است. روابط‌عمومی هوشمند با اجرای وظایفش، به مخاطبش احترام می‌گذارد و برای خود احترام می‌خرد. کیفیت زندگی مخاطبش را ارتقا می‌دهد و از دقایقی که برای ایفای مسئولیت حرفه‌ای خود صرف می‌کند لذت می‌برد. روابط‌عمومی هوشمند، سواد و آگاهی مخاطب خود را افزایش می‌دهد و هر لحظه در پی افزایش سواد و آگاهی خود است و بالاخره، روابط‌عمومی هوشمند مبلغ و مروج سلامت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی هوشمند، انسان سالم و جامعه سالم” از سوی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی به عنوان شعار محوری این هفته در سال ۱۳۹۹ انتخاب و مطرح شده است. در نگاه نخست به نظر می‌رسد شرایط حاکم و ناشی از ویروس کرونا در جهان و از جمله ایران، مهم‌ترین دلیل این انتخاب باشد که اگر و فقط اگر همین دلیل هم مدنظر بوده، شعاری پرمغز و حاکی از اعتقاد سیاستگذاران این هفته به تاثیرگذاری و نقش روابط‌عمومی‌ها در چرخه‌ی مقابله با ویروس کرونا است.

اما باید توجه کنیم که این شعار از جهات متعددی قابل بررسی بوده و فاقد تاریخ مصرف است. سلامت ابعاد مختلفی دارد؛ علاوه بر شئون فیزیکی و جسمی، شئون معنوی و تمامی ابعاد زندگی بشر را شامل می‌شود. الزام انسان به رعایت سلامت جسمی، روحی، اقتصادی و اجتماعی خود، تحولات عظیمی را در تغییر و ارتقای سبک زندگی او ایجاد می‌کند و از این حیث می‌تواند در جامعه‌ای مطمئن و سالم، تنفس، کار و زندگی کند!
پیوند روابط‌عمومی هوشمند با انسان و جامعه سالم نیز پیوند مبارکی است که در شعار امسال هفته روابط‌عمومی مشاهده می‌شود.

روابط‌عمومی هوشمند، روابط‌عمومی‌ای است که با برنامه‌ریزی دقیق، همه‌جانبه و موشکافانه در پی اجرای وظایف متعدد خود است. روابط‌عمومی هوشمند با اجرای وظایفش، به مخاطبش احترام می‌گذارد و برای خود احترام می‌خرد. کیفیت زندگی مخاطبش را ارتقا می‌دهد و از دقایقی که برای ایفای مسئولیت حرفه‌ای خود صرف می‌کند لذت می‌برد. روابط‌عمومی هوشمند، سواد و آگاهی مخاطب خود را افزایش می‌دهد و هر لحظه در پی افزایش سواد و آگاهی خود است و بالاخره، روابط‌عمومی هوشمند مبلغ و مروج سلامت است.

بدیهی است که ضریب سلامت در جامعه‌ای که سواد دارد، آگاه است و کیفیت زندگی در آن بالاست، افزایشی بوده و شاخص‌های رضایتمندی را افزایشی می‌کند. بنابراین، شعار هفته روابط‌عمومی سال ۱۳۹۹ را بایستی شعاری جامع، فراگیر و مبارک برای همه‌ی ایام و فصول در نظر گرفت و از فعالان روابط‌عمومی درخواست کرد که حرکت در مدار هوشمندی، سلامت انسان و سلامت جامعه را پیوسته دانسته و بر این پیوستگی اصرار ورزند.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  با خستگی و فرسودگی ناشی از اخبار کرونا چه کنیم؟


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2