درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 09:00   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید
  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟
  آینده تبلیغات و برندسازی
  رکوردشکنی رقیب گوگل
  نفوذ پایین رسانه‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی
  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: اولویت اصلی اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی، ایجاد آرامش در مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان است
  نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایراسین مطرح کرد: عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریمهای مجدد آمریکا شده است
  امام جمعه مبارکه: فولاد مبارکه در راستای دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است
  یک تحلیلگر مسائل اقتصادی: طرح تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه یک موضوع جناحی است
  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43166صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 2 خرداد 1399 - 18:56
دورخیز فیس‌بوک برای رقابت با آمازون و ای‌بی
فیسبوک امکان فروش آنلاین برای شرکت‌ها را فراهم کرده و می‌تواند با سه میلیارد کاربر، به رقیبی جدی برای فروشگاه‌های فروش اینترنتی تبدیل ‌شود. ارگان‌های ضدانحصاری آمریکا در حال بررسی این موضوع هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک امکان فروش آنلاین برای شرکت‌ها را فراهم کرده و می‌تواند با سه میلیارد کاربر، به رقیبی جدی برای فروشگاه‌های فروش اینترنتی تبدیل ‌شود. ارگان‌های ضدانحصاری آمریکا در حال بررسی این موضوع هستند.
 
 فیس‌بوک تاکنون چند بار برای تبدیل شدن به یک پلاتفرم فروش اینترنتی تلاش کرده اما موفقیت چندانی به‌دست نیاورده است.
 
 تازه‌ترین تلاش این شبکه اجتماعی برای رقابت با غول‌های فروش اینترنتی مانند ای‌بی (ebay) و آمازون، با تلاش‌های پیشین آن یک تفاوت اساسی دارد: مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک، تمام‌قد پشت آن ایستاده است.
 
 او در یک پیام ویدئویی زنده تأکید کرد که هدف اصلی شرکتش برای راه‌انداختن فروشگاه‌های اینترنتی، کمک به شرکت‌های کوچک است که مغازه‌های ثابت آنها به دلیل گسترش ویروس کرونا (سارس‌کوو-۲) تعصیل شده و به‌طور فزاینده‌ای به فروش آنلاین رو آورده‌اند.
 
 به گفته زاکربرگ، این شرکت‌ها «اکثریت تبلیغ‌کنندگان در فیس‌بوک را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل برای فیس‌بوک هم مهم است که اطمینان حاصل کند، این شرکت‌ها می‌توانند کارشان را ادامه دهند .»
 
 شیوه خرید و فروش فیس‌بوکی
 
 فعالیت "فروشگاه‌های
فیسبوک" به این شکل است: مغازه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به‌طور رایگان یک کالا یا کاتالوگ کالاهایشان را در صفحه فیس‌بوک و اینستاگرام خود عرضه کنند.
 
 مشتری یا از طریق تبلیغات یک شرکت یا مراجعه مستقیم به صحفه فیس‌بوک یا اینستاگرام آن، کالای مورد نظرش را می‌یابد و برای بستن معامله به وبسایت عرضه‌کننده وصل می‌شود.
 
 شرکت فیس‌بوک علاوه بر این، امکان دیگری هم فراهم کرده است: فروشنده و خریدار می‌توانند از طریق مسنجر، واتس‌آپ یا اینستاگرام "به طور زنده" با یکدیگر در تماس باشند.
 
 کسانی که مایلند کالاهایی مانند پوشاک، عینک یا لوازم آرایش را پیش از خرید امتحان کنند، می‌توانند از طریق Augemented Reality، عکس کالا را بر روی عکس خود نصب کنند.
 
 به گفته فیس‌بوک، نصب "فروشگاه" بر روی صفحه کاربر، رایگان است.
 
 فروشگاه آنلاین فیس‌بوک هم‌اکنون در آلمان فعال شده است.
 
 اینکه آیا قدرتمندترین شبکه اجتماعی جهان بتواند در آمریکا هم به رقابت با فروشگاه‌های آنلاین بپردازد، به نتایج تحقیقات ارگان‌های ضدانحصاری بستگی دارد.
 
 به گزارش خبرگزاری آلمان ارگان‌های گوناگونی، از جمله کمیسیون تجارت FTC ، وزارت دادگستری و ۴۷ دادستان عمومی ایالات متحده در این زمینه فعال شده‌اند.
 
 آنها معتقدند که فیس‌بوک با سه میلیارد کاربر در سراسر جهان بسیار قدرتمند است و می‌تواند به خطری جدی برای فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  بهترین جایگزین‌ها برای واتس‌اپ در سال ۲۰۲۱


  مدیریت ضعیف تنوع قومی در محتواسازی تلویزیون


  احساسات تبلیغاتی


  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد