درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 12:24   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: مجلس یازدهم برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تلاش خواهد کرد
  فرماندار خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد
  چهار هدف مدیریت نمونه کارها
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند
  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت
  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست
  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43166صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 2 خرداد 1399 - 18:56
دورخیز فیس‌بوک برای رقابت با آمازون و ای‌بی
فیسبوک امکان فروش آنلاین برای شرکت‌ها را فراهم کرده و می‌تواند با سه میلیارد کاربر، به رقیبی جدی برای فروشگاه‌های فروش اینترنتی تبدیل ‌شود. ارگان‌های ضدانحصاری آمریکا در حال بررسی این موضوع هستند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک امکان فروش آنلاین برای شرکت‌ها را فراهم کرده و می‌تواند با سه میلیارد کاربر، به رقیبی جدی برای فروشگاه‌های فروش اینترنتی تبدیل ‌شود. ارگان‌های ضدانحصاری آمریکا در حال بررسی این موضوع هستند.
 
 فیس‌بوک تاکنون چند بار برای تبدیل شدن به یک پلاتفرم فروش اینترنتی تلاش کرده اما موفقیت چندانی به‌دست نیاورده است.
 
 تازه‌ترین تلاش این شبکه اجتماعی برای رقابت با غول‌های فروش اینترنتی مانند ای‌بی (ebay) و آمازون، با تلاش‌های پیشین آن یک تفاوت اساسی دارد: مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک، تمام‌قد پشت آن ایستاده است.
 
 او در یک پیام ویدئویی زنده تأکید کرد که هدف اصلی شرکتش برای راه‌انداختن فروشگاه‌های اینترنتی، کمک به شرکت‌های کوچک است که مغازه‌های ثابت آنها به دلیل گسترش ویروس کرونا (سارس‌کوو-۲) تعصیل شده و به‌طور فزاینده‌ای به فروش آنلاین رو آورده‌اند.
 
 به گفته زاکربرگ، این شرکت‌ها «اکثریت تبلیغ‌کنندگان در فیس‌بوک را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل برای فیس‌بوک هم مهم است که اطمینان حاصل کند، این شرکت‌ها می‌توانند کارشان را ادامه دهند .»
 
 شیوه خرید و فروش فیس‌بوکی
 
 فعالیت "فروشگاه‌های
فیسبوک" به این شکل است: مغازه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به‌طور رایگان یک کالا یا کاتالوگ کالاهایشان را در صفحه فیس‌بوک و اینستاگرام خود عرضه کنند.
 
 مشتری یا از طریق تبلیغات یک شرکت یا مراجعه مستقیم به صحفه فیس‌بوک یا اینستاگرام آن، کالای مورد نظرش را می‌یابد و برای بستن معامله به وبسایت عرضه‌کننده وصل می‌شود.
 
 شرکت فیس‌بوک علاوه بر این، امکان دیگری هم فراهم کرده است: فروشنده و خریدار می‌توانند از طریق مسنجر، واتس‌آپ یا اینستاگرام "به طور زنده" با یکدیگر در تماس باشند.
 
 کسانی که مایلند کالاهایی مانند پوشاک، عینک یا لوازم آرایش را پیش از خرید امتحان کنند، می‌توانند از طریق Augemented Reality، عکس کالا را بر روی عکس خود نصب کنند.
 
 به گفته فیس‌بوک، نصب "فروشگاه" بر روی صفحه کاربر، رایگان است.
 
 فروشگاه آنلاین فیس‌بوک هم‌اکنون در آلمان فعال شده است.
 
 اینکه آیا قدرتمندترین شبکه اجتماعی جهان بتواند در آمریکا هم به رقابت با فروشگاه‌های آنلاین بپردازد، به نتایج تحقیقات ارگان‌های ضدانحصاری بستگی دارد.
 
 به گزارش خبرگزاری آلمان ارگان‌های گوناگونی، از جمله کمیسیون تجارت FTC ، وزارت دادگستری و ۴۷ دادستان عمومی ایالات متحده در این زمینه فعال شده‌اند.
 
 آنها معتقدند که فیس‌بوک با سه میلیارد کاربر در سراسر جهان بسیار قدرتمند است و می‌تواند به خطری جدی برای فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  با خستگی و فرسودگی ناشی از اخبار کرونا چه کنیم؟


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2