درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 - 09:06   

توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد

  توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟

  آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  داستان سرایی
  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم
  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت
  حکمرانی کارشناسان سلامت در سایه تخصص و تلاش روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در مهار کرونا
  ارتباطات شرکتی- طعم ضعیف ارتباطات
  عضویت مسئول روابط‌ عمومی اورژانس بابل در کمیته روابط‌عمومی اورژانس کشور
  مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود
  سالروز درگذشت نهرو، مردی که مشوق دمکراسی پارلمانی و سوسیال دمکراسی بود
  حادثه نویسی و ایجاد صفحه حاوی این اخبار در روزنامه های ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43164صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1399 - 12:40
3 راه کارآمد برای دستیابی به مخاطب هدف
یکی از بزرگترین چالش هایی که شما به عنوان متخصص با آن روبرو هستید این است که به مخاطبان هدف خود بطور مؤثر برسید. در حقیقت، هدف اصلی روابط‌عمومی و بازاریابی انتقال پیام مناسب به افراد مناسب است و برای انجام این کار صحیح، باید یاد بگیرید که چگونه به طور هدفمند به مخاطبان خود برسید.
  

  یکی از بزرگترین چالش هایی که شما به عنوان متخصص با آن روبرو هستید این است که به مخاطبان هدف خود بطور مؤثر برسید. در حقیقت، هدف اصلی روابط‌عمومی و بازاریابی انتقال پیام مناسب به افراد مناسب است و برای انجام این کار صحیح، باید یاد بگیرید که چگونه به طور هدفمند به مخاطبان خود برسید.

اگر کالای خود را به صورت اشتباه در بازار عرضه کنید، در نهایت وقت و هزینه خود را هدر خواهید داد. شما باید راهی برای دستیابی به مخاطب هدف خود در بازار محصولات پیدا کنید. در اینجا مراحلی که شما باید برای دستیابی به مخاطب هدف خود طی کنید، آورده شده است:

1. مخاطب هدف خود را تعریف کنید


برای رسیدن به مخاطب هدف خود، ابتدا باید مخاطبان هدف را تعریف و مشخص کنید و برای این کار، شما باید مشتریان خود را درک کنید.

شما ویژگی ها و ترجیحات جمعیتی و روانی مخاطبان را فهرست کنید تا درک بهتری از آنها داشته باشید.

سپس می توانید نام تجاری و محصولات خود را فقط در اختیار کسانی قرار دهید که به احتمال زیاد به آنها علاقه مند هستند. این به شما کمک می کند با سرمایه گذاری کمتر، درآمد را افزایش دهید.

2. محتوای مفید و مرتبط تولید کنید


بهترین راه برای رسیدن به مخاطب مورد نظر تهیه مطالب مفید و مرتبط با آنهاست. نوشتن درباره موضوعاتی که مورد توجه مخاطبان مورد نظر شما قرار گرفته است، یک روش مطمئن برای جلب توجه آنهاست.

هرچه محتوای شما هدفمندتر و مرتبط تر باشد، رسیدن به مخاطب هدف و مشارکت آنها برای شما آسان تر خواهد بود.

در اینجا برخی از متداول ترین روش ها ذکر شده است:

بازاریابی ویدیویی - فیلم ها از نظر ماهیت بسیار جذاب هستند. یک فیلم با کیفیت خوب می تواند توجه بیننده را به راحتی جلب کند.


پست ها و مقالات وبلاگ - محتوای نوشتاری به شما کمک می کند توجه مخاطبان خود را جلب کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که در مورد موضوعاتی که مورد توجه مخاطب هدف شما قرار گرفته است می نویسید و برای آنها مفید است.


محتوای رسانه های اجتماعی - همچنین می توانید از طریق رسانه های اجتماعی با مخاطب مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. از طریق ترکیبی از تصاویر، فیلم ها و متن ها، می توانید با کارایی بیشتری درگیر شوید و به آنها برسید.

۳- اینفلوئنسر


بازاریابی اینفلوئنسر به سرعت تبدیل به سبکی بازاریابی برای بازاریاب های دیجیتال شده است. شما می توانید از قدرت تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا به طور موثرتری به مخاطب هدف خود برسید. در این شکل از بازاریابی، شما با تأثیرگذار همکاری می کنید تا برند شما را به مخاطبان خود معرفی کنید.

بازاریابی اینفلوئنسر یک روش بازاریابی بسیار مؤثر است که می تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی بی شماری کمک کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و مدیریت بحران


  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


  در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است


  تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در مدیریت شعب استان بوشهر بانک مسکن


  چرا ما بی‌وقفه فیلم تماشا می‌کنیم و چنین کاری چقدر خوب است؟


  تقدیر رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی از مرکز ارتباطات شهرداری تهران


  نت فلیکس اشتراک کاربران غیرفعال را لغو می کند


  حکمرانی کارشناسان سلامت در سایه تخصص و تلاش روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در مهار کرونا


  نیمروزی برای روابط عمومی


  موفقیت پتروشیمی شازند در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2