درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43163صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1399 - 12:06
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام خواستار تقویت روابط عمومی ها در نهادها و سازمان ها شد
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام خواستار تقویت روابط‌عمومیها در نهادها و سازمان ها شد و گفت: برخی از مدیران به روابط عمومی ها توجه ندارند که از نماینده عالی دولت درخواست می کنم در خصوص این مدیران غیر پاسخگو تجدید نظر کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام خواستار تقویت روابط‌عمومیها در نهادها و سازمان ها شد و گفت: برخی از مدیران به روابط عمومی ها توجه ندارند که از نماینده عالی دولت درخواست می کنم در خصوص این مدیران غیر پاسخگو تجدید نظر کند.
 
 آیت قیصربیگی در نشست مدیران و مسئولان روابط عمومی کلیه دستگاههای اجرایی استان با استاندار ایلام که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد از نگاه حمایتی استاندار ایلام به روابط عمومی قدردانی و اظهار کرد : امروز جایگاه روابط عمومی ها نسبت به گذشته بهتر شده است و این به خاطر حمایت های بی دریغ نماینده عالی دولت در استان است.
 
 وی اضافه کرد: روابط عمومی استانداری ایلام با عنایات الهی و همراهی استاندار سه دوره ی متوالی رتبه ی اول کشور را به دست آورده است.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به اینکه ۱۶۰ روابط عمومی در دستگاه های مختلف اجرایی و غیر اجرایی استان مشغول فعالیت هستند، گفت: کار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سیاست گذاری اطلاع رسانی استان را در دستور کار خود دارد.
 
 مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام خواستار تقویت روابط عمومی ها در نهادها و سازمان ها شد و گفت: برخی از مدیران به روابط عمومی ها توجه ندارند که از نماینده عالی دولت درخواست می کنم در خصوص این مدیران غیر پاسخگو تجدید نظر کند.
 
 وی عدم تناسب چارت روابط عمومی با ماموریت ها و وظایف محوله را یکی از مشکلات روابط عمومی ها عنوان کرد و تاکید کرد: روابط عمومی ها به نسبت وظایفی که دارند از چارت قدرتمندی برخوردار نیستند این در حالی است که این جایگاه مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.
 
 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ضعیف یک سازمان قوی را ضعیف خواهد کرد، خواستار توجه بیشتر مدیران به این مقوله مهم شد و گفت: از استاندار محترم تقاضا دارم که دستگاه های مختلف ظرفیت قانونی سهم دو در هزار بودجه جاری ستادی و استانی خود را که به تفکیک برای فعالیتهای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است، احیاء نمایند.
 
 وی همچنین خواستار لحاظ نمودن امتیازاتی در خصوص توجه به روابط عمومی و رسانه‌ها در ارزشیابی عملکرد مدیران شد و تصریح کرد: میزان توجه مدیران به روابط عمومی و پاسخگویی آنها یکی از معیارهای مهم در ارزیابی مدیران باشد.
 
 آیت قیصربیگی اقدامات استاندار ایلام را الگوی پاسخگویی مدیران دانست و افزود: اتاق شیشه ای که استاندار محترم در سفرهای شهرستانی داشتند باید الگو باشد و جلساتی که در فضای مجازی با خبرنگاران برگزار می کنند نشانگر شفافیت ایشان است و شایسته است دیگر مدیران نیز در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد