درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43161صفحه نخست » خبر یکجمعه، 2 خرداد 1399 - 12:04
برگزاری اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی های منابع طبیعی کشور/ دغدغه روابط عمومی ضعف عملکرد نیست بلکه نبود استراتژی مهارت ارتباطی است
اولین گردهمایی مجازی روابط‌عمومی‌های منابع‌طبیعی سراسر کشور در سالن جلسات سازمان جنگل‌ها،‌ مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اولین گردهمایی مجازی روابط‌عمومی‌های منابع‌طبیعی سراسر کشور در سالن جلسات سازمان جنگل‌ها،‌ مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جنگل‌ها، در این مراسم که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، به واسطه شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد، جمعی از کارشناسان عرصه روابط عمومی و روسای مناطق سه گانه به ارائه نقطه نظرات خود در بحث ارتباطات پرداخت و بر لزوم بهره‌گیری از روش‌های نوین در عصر جدید ارتباطات تاکید کرد.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این نشست با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: انعکاس عملکرد و اقدامات سازمان و ادارات کل تابعه از طریق روابط عمومی‌ها، رسالت بزرگی‌ست که منجر به اعتمادسازی، پذیرش سازمان بین افکار عمومی و رفع ابهامات می‌شود.

مسعود منصور بر لزوم معرفی هر چه بیشتر سازمان جنگل‌ها و منابع‌طبیعی به افکار عمومی تاکید و خاطرنشان کرد: منابع‌ طبیعی با وجود نقش‌آفرینی در ایجاد پوشش گیاهی، جلوگیری از ریزگردها و کاهش خسارات سیل و غیره به خوبی در جامعه شناخته شده نیست.

وی مسئولیت روابط عمومی را در انعکاس و بیان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های موجود مهم دانست و تصریح کرد: روابط ‌عمومی‌ها باید نسبت به فعالیت‌ها و عملکرد سازمانی و میزان اثربخشی اقدامات منابع‌ طبیعی تحلیل‌گرا باشند.

منصور با بیان اینکه وجهه عمومی سازمان جنگل‌ها به خوبی در جامعه شناخته شده نیست، یکی از اشکالات کار را ‏به موضوع ساختار تشکیلاتی این سازمان ارتباط داد که در ستاد، استان و شهرستان‌ها با نام‌های مختلف شناخته می‌شود که ‏امیدواریم در تشکیلات جدید سازمانی، ساماندهی‌های لازم انجام شود.‏

وی ادامه داد: با نظرسنجی و استفاده از خرد جمعی نامی مناسب که تلفیقی از منابع‌طبیعی و آبخیزداری است انتخاب خواهد شد.

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خطاب به مسئولین روابط عمومی از آنان خواست به دور از هر گونه دغدغه‌های مالی و پست سازمانی وظایف خود را انجام دهند زیرا از اعتبارات بخش‌های مختلف سازمانی برای اقدامات روابط‌عمومی پیش‌بینی و تأمین خواهد شد.

روابط عمومی عنصری اثرگذار در مدیریت ارتباطات

سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با حضور در این گردهمایی، روابط ‌عمومی را عنصری اثرگذار در مدیریت ارتباطات برشمرد و افزود: این ارتباطات و حضور در رسانه‌ها باید اثرات مثبت داشته باشد.

ساسان والی زاده با تاکید بر تولید کیفی اخبار و گزارش ها تصریح کرد: ملاک ما در روابط عمومی نباید این باشد که بیشترین خبرها را تولید کنیم بلکه باید به این موضوع توجه داشته باشیم که اخبار تولیدی ما علاوه بر اثربخشی و تاثیرگذاری بتواند مخاطب را اقناع کند.

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، انسان را محور توسعه و ارتباطات برشمرد و ارتباطات هوشمند را مدیریت انسانی نام برد.

وی یکی از اشکالات کار در حوزه اطلاع رسانی را جزیره‌ای عمل کردن دانست و برای ایجاد ارتباط منسجم و هم افزایی بیشتر خواستار بهبود تولیدات چند رسانه‌ای و حضور در شبکه‌های اجتماعی جهت دستیابی به معدل و تراز رسانه‌ای شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: امروز جای خوشنودی است که فردی خوشنام از بدنه فنی منابع‌طبیعی در راس سازمان جنگل‌ها قرار گرفته است.

روابط عمومی در انجام فعالیت‌ها تابع زمان نیست

مدیر کل روابط عمومی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: روابط عمومی در انجام فعالیت‌ها تابع زمان نیست و هفت روز هفته چه حضوری و چه غیرحضوری پاسخگوی افکار عمومی است اما کمتر کسانی شاید متوجه کارکردها و اقدامات مستمر روابط عمومی‌ها باشند.

عباس سمیعی در این نشست بر همکاری و همدلی به منظور اجرای طرح ۹ در ۹۹ تاکید کرد و گفت: با در نظر گرفتن راهبردهای ۱۸ گانه سازمان در سال جاری، تولید محتوا، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی در خصوص فعالیت‌های جهشی ۹ گانه و طرح‌های محوری سازمان مورد توجه روابط عمومی‌ها قرار بگیرد.

وی همچنین اضافه کرد: بسیاری از روابط عمومی‌ها متأثر از سلیقه‌های مدیران و به عبارتی مدیر محور هستند که در این بخش‌ها نیازمند اصلاح و تغییر رویکرد هستیم.

این مسوول در ادامه خواستار ارتباط بیشتر روابط‌ عمومی با رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های زیست محیطی و گروه‌های تاثیرگذار در جامعه شد و افزود: این ارتباط وقتی پویا و کارآمد خواهد شد که از گردش اطلاعات و شفافیت برخوردار باشد.

دغدغه روابط عمومی ضعف عملکرد نیست بلکه نبود استراتژی مهارت ارتباطی است

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دغدغه اصلی ما در روابط عمومی ضعف عملکرد و انجام وظایف نیست و آنچه به عنوان بزرگترین شکاف در روابط عمومی‌ها تبدیل شده، نبود استراتژی مهارت ارتباطی است.

حمید شکری افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری در روابط عمومی نیازمند نظام ارتباطات یکپارچه هستیم و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر و هم‌افزایی و همگرایی لازمه انسجام کاری در روابط عمومی است.

این مدرس دانشکده خبر همچنین گفت: روابط عمومی مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی است و هر عضوی از نیروی سازمان یک روابط عمومی محسوب می‌شود که باید این هم‌افزایی ایجاد شود تا به یک نظام یکپارچه ارتباطی دسترسی پیدا کنیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد