درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 10:23   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار هدف مدیریت نمونه کارها
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند
  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت
  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست
  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ
  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران
  نخستین شورای اطلاع رسانی شهرداری منطقه یک در سال 1399 برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43158صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1399 - 12:00
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: اعتماد سازی اساس و بنیان کار روابط عمومی‌هاست
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروزه روابط‌عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌ها جدا از نقش و وظایف ثابتی که در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارد می‌بایست اعتماد سازی را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروزه روابط‌عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌ها جدا از نقش و وظایف ثابتی که در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارد می‌بایست اعتماد سازی را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مهرداد جهاندیده در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان افزود: اعتماد سازی اساس و بنیان روابط عمومی هاست و این مهم با اتخاذ موضع مثبت و فعال متولیان این حوزه در امورات مختلف نمایان می شود.


وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی دولت خدمات گستردهای را به مردم ارائه می‌دهد و به همین دلیل نقش افرادی که وظیفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند در تشریح این اقدامات بسیار مهم است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیت‌ها را لازمه کار روابط عمومی‌ها بر شمرد و تاکیدکرد: برای پاسداشت زحمات فعالان این حوزه نباید به روز و هفته روابط عمومی اکتفا کرد.


جهاندیده همچنین اقدامات مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان را متناسب با فضای فعلی جامعه که درگیر ویروس کرونا نیز است، مطلوب ارزیابی کرد.


وی افزود: در راستای اقدامات حمایتی دولت از اقشار فاقد درآمد و آسیب پذیر در دوران کرونایی، بالغ بر ۶۰ هزار خانوار در استان که تحت پوشش هیچ جا نبودند شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند و این روند نیز همچنان ادامه دارد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک نیز سامانه کارا برای کارفرمایانی که دچار ضرر و زیان در دوران کرونا شدند نیز فعال است و می توانند از تسهیلات حمایتی به ازای هر نیروی کار شاغل در آن واحد تولیدی استفاده کنند.


در پایان این نشست نیز از مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور


  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  با خستگی و فرسودگی ناشی از اخبار کرونا چه کنیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2