درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43143صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 17 بهمن 1400 - 08:09
4 بینش استراتژیک به سمت موفقیت روابط عمومی
روابط عمومی یک رکن مهم برای هر کسب وکار، چه بزرگ و چه کوچک است. نحوه درک عموم و مدیریت نام تجاری می تواند سبب قوام و شهرت یک کسب وکار شود و یا بر عکس، آن را از بین ببرد. با توجه به این نکات، شما آماده هستید تا تصویر برند خود را درخشش و مانند یک آینه جلا دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی یک رکن مهم برای هر کسب وکار، چه بزرگ و چه کوچک است. نحوه درک عموم و مدیریت نام تجاری می تواند سبب قوام و شهرت یک کسب وکار شود و یا بر عکس، آن را از بین ببرد. با توجه به این نکات، شما آماده هستید تا تصویر برند خود را درخشش و مانند یک آینه جلا دهید.


داده دوست شماست


داده ها جزء اصلی زندگی مدرن است. برای ارزیابی موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین روابط عمومی، باید این داده ها را رمزگشایی کنید.


روند روابط عمومی را رعایت کنید


در حالی که داده های مربوط به پروژه های روابط عمومی شما ابزاری ارزشمند است، اما توجه و بررسی روندهای حاکم بر بقیه بخش تجارت نیز مهم است.

از مشکلات معمول جلوگیری کنید


علاوه بر روندهای مربوط به تکنیک‌های یک شرکت، نگاه به عدم موفقیت سایر شرکت‌ها می تواند بسیار مهم باشد. مشاهده نارسایی‌های روابط عمومی سایر برندها می تواند فرصتی برای جلوگیری از پیشروی اشتباهات مشابه باشد، بویژه اگر مثلاً این اشتباهات ریشه در ناآرامی های اجتماعی، سیاسی یا مالی داشته باشد. این گاف‌های روابط عمومی می توانند تغییر درک عموم مردم را برجسته کنند.

فروتنی بسیار مهم است


 هر شرکت خاص چیزی جز جمعی از انسانهای قابل قبول نیست بنابراین، اشتباهات اتفاق می افتند. هر تعداد اشتباه می تواند به طور بالقوه به یک برند صدمه بزند، اما آنچه همیشه به یک مارک تجاری بیشتر صدمه می زند، بی توجهی به اشتباهات است. به همین دلیل ممکن است بگویم که کار روابط عمومی، جلوگیری از تکرار این اشتباهات است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد