درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43136صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 1 خرداد 1399 - 12:46
وزیر راه و شهرسازی: اهمیت روابط عمومی در عصر فرااطلاعات دو چندان است
برگزاری اولین گردهمایی مجازی روابط‌عمومیهای وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: این عصر، دیگر دوره ارتباطات و اطلاعات نیست و باید آن را یک عصر فرااطلاعات بدانیم که این مساله اهمیت توجه به کار روابط عمومی‌ها را دوچندان می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برگزاری اولین گردهمایی مجازی روابط‌عمومیهای وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: این عصر، دیگر دوره ارتباطات و اطلاعات نیست و باید آن را یک عصر فرااطلاعات بدانیم که این مساله اهمیت توجه به کار روابط عمومی‌ها را دوچندان می کند.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در اولین گردهمایی مجازی روابط عمومی‌های این وزارتخانه که در سالن آمفی تئاتر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات به همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی و همه زیرمجموعه‌های این وزارتخانه درخصوص جایگاه روابط عمومی در فعالیت‌های برون سازمانی اظهار داشت: در این زمینه می‌توان جملات تکراری و کلیشه‌ای را مثل همیشه به زبان آورد، اما قدر مسلم این عصر، دیگر عصر ارتباطات و اطلاعات نبوده و عصر فرااطلاعات است.
 
 وی افزود: اکنون شاهد هستیم همه مسائلی که در فضای مجازی وجود دارد به عنوان یک سلاح نیز استفاده می‌شود. یعنی اگر در گذشته به ارتباطات اهمیت می‌دادیم، در این عصر باید دو چندان به آن توجه داشت.
 
 وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما امروز با جریانی مواجه هستیم که در جهت تهاجم به ارزش های انقلاب، امید و باورهای مردم به صورت فعال کار می‌کند. جریانی که همواره سعی دارد هرآنچه که دستاورد انقلاب اسلامی است، خراب جلوه داده و ذهن مردم را آلوده به اخبار کذب کند که هدف آن چیزی جز گسترش یأس و ناامیدی نیست.
 
 اسلامی تصریح کرد: بنابراین از دو منظر جایگاه و نقش روابط عمومی در این دوره بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند. بخش مهم دیگر در وزارت راه و شهرسازی به ماموریت های این مجموعه بر می‌گردد که به صورت مستقیم و بدون واسطه با مردم و زندگی آنها وصل است.
 
 وزیر راه و شهرسازی افزود: بنابراین وقتی فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی به زندگی مردم اتصال دارد، به طور طبیعی ارتباطات و نقش روابط عمومی ویژه‌تر شده و باید بتواند تبادل مناسبی از اخبار فعالیت‌های این مجموعه داشته باشد. این مساله وجه متمایزی است که امروز روابط عمومی در این دوره وزارت راه و شهرسازی باید به آن اهمیت دهد.
 
 اسلامی تصریح کرد: اگر ضرورت ارتباطات با مردم را باور نداشته و نتوانیم دیدن و شنیدن‌های مستمر و بدون وقفه با آنها داشته باشیم، آن زمان این ادعا درست نیست که ماموریت خودمان را به شایستگی انجام داده ایم.
 
 این عضو کابینه دولت دوازدهم درخصوص عملکرد روابط عمومی‌های ستاد و زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در کل کشور با اشاره به اینکه این وزارتخانه در ایام شیوع ویروس کرونا جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که مسئولیت داشت، اظهار داشت: این مسئولیت نه به عنوان وزارت راه و شهرسازی بلکه به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل در ستاد مقابله با کرونا بود.
 
 وی افزود: در ایام کرونا ضرورت برآورده کردن نیازهای مردم با توجه به تاثیرات کرونا اهمیت بسیار زیادی داشت تا خیال هموطنان از وضعیت سامانه‌ها، ترمینال‌ها و کلیه تجهیزات و لوازمی که باید وارد می‌شد راحت باشد و بدانند که همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است.
 
 وی ادامه داد: این اتفاق یک خیزش یکپارچه و همگانی در همه دستگاه‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی از جمله روابط عمومی‌ها در کمیته حمل و نقل ستاد ملی مقابله با کرونا بود که به بهترین شکل نقش آفرینی کردند.
 
 اسلامی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها علاوه بر اطمینان بخشی به مردم در انجام وظایف و اجرای پروتکل‌ها، باید جریان حمل و نقل را برقرار و زنده نگه می ‌اشتند تا در لحظه از اقصی نقاط تجهیزات و لوازم مورد نیاز جامعه پزشکی و بخش درمان با یک لجستیک قدرتمند به دست آنها برسد.
 
 وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط متاثر از کرونا هر هموطنی براساس حق شهروندی خود می‌توانست در خانه باشد، فعالان صنعت حمل‌و‌نقل در حوزه‌های مختلف جانشان را در کفت دست گذاشتند تا به وظیفه‌ای که از آنها مطالبه می‌شود، جواب دهند. به همین شکل بود که کالا و ارزاق مورد نیاز مردم جا‌به‌جا شد و به بازارهای مصرف رسید.
 
 این عضو کابینه دولت دوازدهم در ادامه با اشاره به نقش ویژه تمامی اعضای جامعه حمل و نقل گفت: باید از همه جامعه حمل و نقل و تمام کسانی که در این دوران در حوزه لجستیک نقش داشتند از جمله رانندگان کامیون، رانندگان اتوبوس‌ها، متصدیان لوکوموتیو، خلبانان و ملوانان تشکر داشته باشیم.
 
 وی در پایان گفت: این مساله را رئیس جمهوری در جلسه ویدئوکنفرانسی در ستاد ملی مقابله با کرونا به سمع و نظر مقام معظم رهبری رساندند. در آن جلسه به این مساله اشاره شد که هرآنچه که مورد نیاز وزارت بهداشت بود کمتر از ۲۴ ساعت به دست آنها می‌رسید، آنهم در شرایطی که در شرایط تحریم و رفتارهای ظالمانه و غیر انسانی آمریکایی ها، تنظیم یک پرواز روزها زمان می‌برد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد