درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 12:16   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرماندار خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد
  چهار هدف مدیریت نمونه کارها
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند
  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت
  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست
  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ
  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43126صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 3 خرداد 1399 - 08:51
چگونه شرکت ها می توانند نوآوری کنند
شرکت ها برای افزایش سهم بازار و حاشیه سود خود به نوآوری نیاز دارند. نوآوری به شرکتها کمک می کند تا ارزش بالاتری را به مشتریان ارائه دهند. فرایند تبدیل یک ایده به یک محصول یا خدمات به شرکتها این امکان را می دهد تا در زمینه های تخصصی خود مرتبط و رقابتی باقی بمانند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شرکت ها برای افزایش سهم بازار و حاشیه سود خود به نوآوری نیاز دارند. نوآوری به شرکتها کمک می کند تا ارزش بالاتری را به مشتریان ارائه دهند. فرایند تبدیل یک ایده به یک محصول یا خدمات به شرکتها این امکان را می دهد تا در زمینه های تخصصی خود مرتبط و رقابتی باقی بمانند.

نوآوری از طریق پروژه ها


شرکتها می توانند با اتکا به پیشرفتهای افزایشی فناوری که به رفتارها و فرآیندهای مختلفی نیاز دارند، تصمیم به نوآوری بگیرند. در این حالت، یک شرکت پروژه های افزایشی را راه اندازی می کند که با استفاده از فرآیندی با نقاط تصمیم گیری دروازه دار اداره می شود (کوپر 2001).

در غیر این صورت، شرکت ها می توانند با اجرای فناوری معماری یا افراطی تصمیم به نوآوری بگیرند. در این حالت، یک شرکت مجموعه ای از پروژه ها را راه اندازی می کند که برای مدیریت چالش های مرتبط با این رویکرد به یک استراتژی یادگیری پیچیده تر نیاز دارد.

 


 

شارا را در تلگرام دنبال کنید

 


یک استراتژی یادگیری با یک فرایند تکرار شونده مشخص می شود که در آن ، فرضیات و شبهات از طریق آزمایشات و تکرارها آزمایش می شوند (O'Connor و همکاران 2008). مهم است که تأکید کنیم که جهت و استراتژی پروژه غالباً با کاهش عدم قطعیت، تغییر می کند.

مدیریت و نوآوری نمونه کارها


مدیریت نمونه کارها یک قابلیت نوآوری اولیه است که برای برنامه ریزی، تراز و بهینه سازی سرمایه گذاری های نوآوری مورد استفاده قرار می گیرد. این به خصوص به عنوان پیوند اصلی بین استراتژی نوآوری و اجرای پروژه مفید است. در حقیقت، این دانش و دید را به مدیران می بخشد تا بتوانند تصمیم گیری را بهبود بخشند تا بتوانند از ترکیب مناسب پروژه ها استفاده کنند.

شرکتها برای دستیابی به چشم انداز نوآوری باید خدمات و محصولات را شناسایی کنند. اساساً، این استراتژی به سبد کالایی تبدیل می شود که مدیریت ارشد با تعیین انتخاب پروژه و تخصیص منابع به عهده می گیرد.

چهار هدف مدیریت نمونه کارها


وقتی صحبت از مدیریت نمونه کارها می شود، چهار هدف در میان مشاغل تعیین شده توسط کوپر وجود دارد.

 

این چهار هدف کلان عبارتند از:

Maximization Value: این هدف در مورد تخصیص منابع به منظور به حداکثر رساندن ارزش نمونه کارهاست. شرکت ها، پروژه هایی را انتخاب می کنند که از حداکثر ارزش برخوردار باشند.


تعادل: این هدف یک هدف مهم است. برای موفقیت، ایجاد یک سبد متعادل بسیار مهم است. نمونه کارها شامل توازن مناسب پروژه ها از نظر پروژه های بلند مدت در مقابل پروژه های کوتاه مدت است. یا پروژه های با ریسک بالا در مقابل پروژه های کم خطر.


جهت استراتژیک: هدف این است که اطمینان حاصل شود که سبد نهایی پروژهها واقعاً استراتژی تجارت را منعکس کند.


تعداد صحیح پروژه ها: یافتن شرکت هایی که پروژه های بسیار زیادی را برای منابع محدود در دسترس داشته باشند معمول است. نکته منفی این است که پروژه ها در یک زمان پایان می یابند و طول می کشد تا به بازار بیایند. علاوه بر این، فعالیتهای اصلی در پروژه ها به دلیل کمبود وقت مورد غفلت واقع می شوند. بنابراین، اطمینان از ایجاد تعادل بین منابع مورد نیاز برای پروژه های مصوب و منابع موجود به طور مؤثر، مهم است.

بعضی اوقات ممکن است بین این چهار هدف سطح بالا اختلاف نظر وجود داشته باشد. به عنوان مثال، نمونه کارهایی که بیشترین NPV یا IRR را به دست می آورند ممکن است خیلی متعادل نباشد. ممکن است بیشتر پروژه های کوتاه مدت و کم خطر را شامل شود. یا بسیار متمرکز بر یک بازار است. به همین دلیل مهم است که مدیران رویکرد نمونه کارها را متناسب با هدفی که تعیین کرده اند انتخاب کنند.

یادت باشه


اگر بخواهند در حوزه های خود مرتبط باقی بمانند، باید همه شرکت ها نوآوری کنند. بنابراین، برای اینکه موفق باشیم شرکت ها باید ترکیب مناسب پروژه ها را مشخص کنند. مدیریت پروژه نمونه کارها به شرکت کمک می کند تا کلیه خدمات و محصولات را برای دستیابی به چشم انداز نوآوری مدیریت کند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  با خستگی و فرسودگی ناشی از اخبار کرونا چه کنیم؟


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2