درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 06:37   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43125صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 14:00
کارکرد روابط عمومی بر اعتبار شرکت‌ها در بحران
شیخ حسن کهزادی، کارشناس روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز تهران شمال - اکنون، هنگامی که کل جهان دچار بحران شده است، سازمان‌ها و سازمان‌های روابط عمومی وظیفه دارند که در این مدت قدم بردارند و تأثیر بزرگی بر اعتبار شرکتها بگذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در حال حاضر، جهان نیاز به سرگرمی و آموزش دارد که از نظر روابط‌عمومی همیشه به معنای داستانهای عالی و فریبنده است. با این حال، زمان تغییر کرده است، و ناوبری کردن در دنیای رسانه به طرز چشمگیری تغییر کرده است، بخشی از آن به دلیل افزایش تعداد صداهایی که به تعداد حتی رسانه های بزرگتری نسبت به گذشته کمک می کنند.


توجه انبوهی از اخبار که دائماً منتشر و به روز می شوند، توجه همه را به خود جلب کرده است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که روابط عمومی‌ها قدم بگذارند و مارک ها را در این خبرها به روشی مثبت قرار دهند. زیرا وقتی صحبت از روابط عمومی می‌شود، کار فقط ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی، سازماندهی کنفرانس‌های مطبوعاتی یا اتصال مارک ها به افراد مشهور یا تأثیرگذار برای همکاری نیست.


کارکرد اصلی دیگر روابط عمومی، حرکت در آبهای دشواری است که هر زمان که یک مارک در بحران باشد، به همین دلیل است که بحران روابط عمومی در وهله اول وجود دارد. با این حال، اکنون، هنگامی که کل جهان دچار بحران شده است، سازمان‌ها و سازمان‌های روابط عمومی وظیفه دارند که در این مدت قدم بردارند و تأثیر بزرگی بر اعتبار شرکتها بگذارند.


لطفاً از وبلاگ بازدید نمائید.
http://shkohzadi.blogfa.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد