درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:27   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43122صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 13:21
دوران کرونا، زمانی برای استفاده از فناوری های نوین روابط عمومی
نادر اکبری وند رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران - کرونا با همه هزینه‌های تاسف‌بار جانی و مالی که بر ما تحمیل کرد، درس های بزرگی به ما آموخت و یکی از اساسی ترین وظایف روابط عمومی ها را گردآوری، تجزیه و تحلیل و مستندسازی و ثبت این وقایع و درس‌ها و تجربیات برای آیندگان و شکل دهی آنها در قالب های قابل دسترسی و ماندگار برگزید.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروزه فعالان علوم ارتباطات و روابط‌عمومیها به مثابه بازوی فکری سازمان ها نقش حیاتی و بی بدیلی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان ها دارند و ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کنند و تعالی می بخشند و به عنوان عنصری مهم در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ و راهبردی دارند.
 
 اگرچه اقدامات این حوزه تلاشی هنرمندانه برای انعکاس فعالیت‌های یک نهاد است اما وجود یک روابط‌‌ عمومی برنامه محور، فعال و کارآمد که جلوتر از مخاطبان نیازها را شناسایی و در جهت برآوردن آنها ضمن بهره گیری از فناوری های نوین از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، لازمه حیات هر سازمان است.
 
 هر ساله بیست و هفتم اردیبهشت ماه گرامیداشت روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات نشانگر سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر و فرصتی برای تبیین بهتر نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم است و همچنین اهمیت و جایگاه بی‌همتای روابط عمومی به‌عنوان نهاد تصمیم ‌ساز در سازمان است.
 
 حال بی شک روابط عمومی ها در نظام بانکی کشور با ایفای کارکردهای اطلاع رسانی؛ به پویایی، رشد و توسعه بانک ها در ایجاد و حفظ ارتباطات دو سویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مشتریان کمک می کنند.
 
 به این نکته هم اشاره کنیم که امسال در شرایطی روز جهانی ارتباطات را گرامی می داریم که با شیوع ویروس کرونا فضای ارتباطی متفاوتی بر ایران و جهان حاکم است. شاید در این برهه حساس نقش ارتباطات و روابط عمومی ها و اهمیت عملکرد و تدبیر آنها در قبال انتظارات مردم و مخاطبانشان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
 
 روابط عمومی ها می بایست در این دوران همواره به عنوان نهاد واسط میان مردم، جامعه و نهادهای مختلف ایفای نقش کنند و در این راستا وظایفی را بر عهده بگیرند. امروز در سایه کرونا روابط عمومی ها و حوزه ارتباطات باید بیش از هرزمان دیگری به وظایف خود از قبیل صداقت، شفافیت، درستی اطلاعات، اجتناب از پنهانکاری و تقویت پیوندهای واقعی با نهادهای مدنی و رسانه های مسوول پایبند باشند.
 
 کووید ۱۹ یک بحران اجتماعی است و ارتباط به یک فرد یا گروه یا سازمان خاص ندارد، این ویروس، همگان را در معرض تهدید قرار داده است و در زمینه چنین بحران فراگیری، روابط عمومی‌ها نیز باید به همین میزان، گسترده، هوشمند و جامع نگر عمل کنند.
 
 حال در چنین روزهای کرونایی اصحاب حوزه ارتباطات با پاسخگویی مناسب و پوشش رسانه ای، به گسترش ارتباطات سلامت و ارتقای سواد رسانه ای مردم کوشیده اند که این مهم نباید نادیده گرفته شود.
 
 گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در شرایط حساس کنونی قطعا به احیاء و تقویت ارزش ها در نظام مدیریتی کشور کمک شایانی می کند. روابط عمومی‌ها باید این اطمینان را در جامعه ایجاد کنند که مسئولان و تصمیم‌گیران، به واقع، صداقت خود و سلامت جامعه را با هیچ چیز دیگری عوض نخواهند کرد و این امر را در ارائه اخبار و تولید و توزیع محتوا به جامعه نشان دهند.
 
 مردم هرگز مسئولان، سازمان‌ها و نهادهایی که در بحرانی چون کووید ۱۹ در کنار آنها ایستاده و صداقت را فدای مسائل دیگر نکرده اند، فراموش نخواهند کرد و بدیهی است که نقش روابط عمومی‌های این سازمان ها و نهادها در ایجاد این فرایند اعتمادساز، نقشی ارزنده و غیر قابل انکار است.
 
 کرونا با همه هزینه‌های تاسف‌بار جانی و مالی که بر ما تحمیل کرد، درس های بزرگی به ما آموخت و یکی از اساسی ترین وظایف روابط عمومی ها را گردآوری، تجزیه و تحلیل و مستندسازی و ثبت این وقایع و درس‌ها و تجربیات برای آیندگان و شکل دهی آنها در قالب های قابل دسترسی و ماندگار برگزید.
 
 در این مسیر روابط عمومی ها در دوران موسوم به پسا کرونا باید بکوشند تا جنبه های مثبت کووید ۱۹ بر روند زندگی مردم از جمله همبستگی اجتماعی، هم نوع دوستی و ترویج روحیه ایثارگری اجتماعی را پررنگ کرده و آن را استمرار بخشند.
 
 در این میان روابط عمومی بانک ملی ایران به عنوان یک روابط عمومی پیشرو و پرسابقه تلاش دارد با به‌کارگیری روش‌ها و ابزارهای جدید و تحول‌یافته ارتباطی و استفاده از ادبیات روشنگرانه در این زمینه به تنویر افکار عمومی کمک کند.
 
 اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان و دست ‌اندرکاران سخت کوش و پرتلاش این عرصه که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در تحقق پیام روابط عمومی همدل و همزبان با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول رو به جلوی روابط عمومی‌ها باشد.
 
 در پایان با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند بلند مرتبه برای تمامی این عزیزان سربلندی، موفقیت و توفیقات روزافزون را خواستارم.
 
 
 

 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد