درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 - 07:51   

توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد

  توییتر به توییت جنجالی دونالد ترامپ برچسب درستی‌سنجی زد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟

  آیا رهبران زن در مدیریت بحران ویروس کرونا موفق‌تر بوده‌اند؟


ادامه ادامه مطلب دو

آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند

  آیفون و آی‌پد به روزرسانی‌های غیرمعمول ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340

  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کسب رتبه برتر روابط عمومی بنیاد شهید فیروزکوه در بین ادارات
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد: با همکاری شهرآرا می‌توانیم گام‌های مثبتی در حوزه رسانه برداریم
  چگونه توییتر گزارشگری سیاسی را متحول ساخت
  حکمرانی کارشناسان سلامت در سایه تخصص و تلاش روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در مهار کرونا
  ارتباطات شرکتی- طعم ضعیف ارتباطات
  عضویت مسئول روابط‌ عمومی اورژانس بابل در کمیته روابط‌عمومی اورژانس کشور
  مدیرعامل بانک سینا: روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود
  سالروز درگذشت نهرو، مردی که مشوق دمکراسی پارلمانی و سوسیال دمکراسی بود
  حادثه نویسی و ایجاد صفحه حاوی این اخبار در روزنامه های ایران
  سالگرد انتشار روزنامه کیهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43111صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 - 11:45
ایجاد اعتماد و رضایتمندی سهامداران
احمد باقری مدیر و مشاور ارتباطات، روابط عمومی و رسانه - وظیفه مهم و غیرقابل انکار متخصصان روابط عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری در پیش‌بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است، نه فقط روایت‌گری و گزارش آنچه اتفاق می‌افتد یا مقابله با آنچه پیش می‌آید. همچنین در حوزه مدیریت، روابط عمومی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری، می‌تواند یک رابطه تعاملی ایجادکند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کارکرد روابط‌عمومی در هر سازمانی نخست متاثر از ماموریت‌های اصلی آن سازمان است و از این‌رو بقای شرکت‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان واسطه‌گر مالی سرمایه‌های مردم و سهامداران، بی‌شک وابسته به میزان اعتماد آنها و برنامه‌های آتی آن دارد.

 

در چنین سازمان‌هایی که ایجاد اعتماد و رضایتمندی سهامداران آن که به‌عنوان مخاطبان اصلی سازمان یاد می‌شود، اهمیت فراوان پیدا می‌کند.
 

نقش روابط عمومی‌ها برای ایجاد و برقراری ارتباط، اعتماد، انجام مسئولیت اجتماعی، ارزش‌آفرینی و فراهم کردن محیطی برای مشارکت تعیین‌کننده سهامداران، غیرقابل انکار است.

 

 روابط عمومی در این بین با ارائه تاکتیک‌های ارتباطی و رسانه‌ای با انجام عملیات‌های تحقیقاتی و برنامه‌ریزی شده می‌تواند نسبت به تسریع تحقق اهداف شرکت‌های سرمایه‌گذاری و به ثمر رسیدن انتظارات سهامداران نقش موثری ایفا کند.

 

وظیفه مهم و غیرقابل انکار متخصصان روابط عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری در پیش‌بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است، نه فقط روایت‌گری و گزارش آنچه اتفاق می‌افتد یا مقابله با آنچه پیش می‌آید.

 

 همچنین در حوزه مدیریت، روابط عمومی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری، می‌تواند یک رابطه تعاملی ایجادکند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط عمومی و مدیریت بحران


  تقویم روز ارتباطات/ انقلاب مطبوعاتی سال 1340


  در گفتگو با مسعودی مطرح شد: ظرفیت روابط عمومی‌ها در اصلاح اقتصادی کشور جدی گرفته نشده است


  تجلیل از کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در مدیریت شعب استان بوشهر بانک مسکن


  3 اصل اساسی برای دستیابی به موفقیت در تجارت


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ کمترین شوخ‌طبعی ممکن را داشته باشید


  چرا ما بی‌وقفه فیلم تماشا می‌کنیم و چنین کاری چقدر خوب است؟


  تقدیر رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی از مرکز ارتباطات شهرداری تهران


  حکمرانی کارشناسان سلامت در سایه تخصص و تلاش روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در مهار کرونا


  نت فلیکس اشتراک کاربران غیرفعال را لغو می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2