درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:40   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43108صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 12:59
روابط عمومی ضرورتی انکار ناپذیر در تشکیل و استمرار نظام های سیاسی
ریاض علی فرحانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند - هر چند شرایط درهم تنیده اجتماعی فشارهای زیادی را به روابط عمومی متحمل می سازد ولی صبر و حوصله و بردباری و تحمل نظرات منتقدین و مخالفین و تعامل و گفتگو با مخاطبین و تقسیم برخی از مسولیت ها درحوزه اجتماعی می تواند راه گشای بسیاری از از مصائب امروزی ما باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همگان می دانند روابط‌عمومی تاریخی به قدمت بشریت دارد و ضرورتی است انکارناپذیر که بدون آن شکل گیری بسیاری از نظام های سیاسی حاکم غیر قابل تصور است.
 
 عمده فعالیت نظام های سیاسی با رویکرد ایجاد بستر مناسب جهت اجرای برنامه ها آتی خود مربوط به حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی است که این مهم امروزه برعهده روابط عمومی است.
 
 هر چند سرعت تحولات اجتماعی، تغییر سبک زندگی و قرار گرفتن در عصر انقلاب الکترونیک وحاکمیت شبکه های فضای مجازی بر حیات بشریت فعالیت روابط عمومی را سخت و پیچده کرده و در این بین ممکن است مشکلاتی نیز شکل گیرد که تنها راه حل آن فهم دقیق مشکلات پیش آمده با توجه به مولفه های امروزی و نسخه پیچی لازم با رویکرد ترمیم اعتماد عمومی جامعه است.
 
 اما هنگامی که و ضعیت روابط عمومی در شرایط امروز کشور از بعد اهمیت فعالیت مورد مداقه و بررسی قرارگیر‌د، شاید بتوان به نکات جالبی دست یافت. قطعا در شرایط تحریم و در بزنگاه های حساسی که دشمن اعتماد عمومی جامعه را به عنوان بزرگ ترین سرمایه اجتماعی نظام مورد هدف قرارداده و سعی نموده تا با برعکس جلوه دادن حقایق و تغییر واقعیت ها زمینه های بی اعتمادی را در بین آحاد جامعه گسترش دهد و زمینه حمله به کارگزاران نظام را فراهم آورد، آنگاه است که روابط عمومی وحوزه رسانه با فهم دقیق شرایط حاکم و با زمان شناسی و مخاطب شناسی درست در صف مقدم این نبرد وارد عملیات گردیده و با تبین واقعیت ها و تحلیل شرایط زمینه را برای مشارکت عموم جامعه در فرآیند تحولات مثبت فراهم‌ می کند.

با این اقدام در ترمیم بخشی از اعتماد از دست رفته موثر واقع می گردد که این بخش از کار نیازمند پذیرش واقعی روابط عمومی و اعتماد و لزوم حمایت از آن است. هر چند شرایط درهم تنیده اجتماعی فشارهای زیادی را به روابط عمومی متحمل می سازد ولی صبر و حوصله و بردباری و تحمل نظرات منتقدین و مخالفین و تعامل و گفتگو با مخاطبین و تقسیم برخی از مسولیت ها درحوزه اجتماعی می تواند راه گشای بسیاری از از مصائب امروزی ما باشد.
 
 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تبریک این روز به کلیه فعالین این حوزه سعی نموده تا با حذف کلیه محدودیت های ارتباطی با جامعه هدف و مخاطبین خود و با ایجاد بستر اعتماد متقابل، بتواند در زمینه اجرای برنامه های حاکمیتی و ترمیم اعتماد عمومی جامعه موثر واقع گردد‌.
 
 منبع: freena.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد