درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 03:15   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران
  انتصاب سرپرست روابط عمومی و معاون فرهنگی باشگاه استقلال
  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد
  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی
  بهترین هدفون
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43086صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 10 خرداد 1399 - 00:20
تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید
مطالعه‎ ی اخیر توسط کانتار نشان داده که از زمان آغاز پاندمی، جستجوی اینترنتی به میزان 70 درصد و بهره‎ برداری از رسانه‌های اجتماعی نیز به میزان 61 درصد افزایش یافته است. بنابراین هم ‎اکنون مخاطب شما بیش‌ازپیش به شما دسترسی دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مطالعه‎ ی اخیر توسط کانتار نشان داده که از زمان آغاز پاندمی، جستجوی اینترنتی به میزان 70 درصد و بهره‎ برداری از رسانه‌های اجتماعی نیز به میزان 61 درصد افزایش یافته است. بنابراین هم ‎اکنون مخاطب شما بیش‌ازپیش به شما دسترسی دارد.


اما باید مراقب نحوه‌ی ترویج محتوای خود در این دوران باشید. مشخص است که این ویروس در صدر اولویت‌های ذهنی تمامی افراد جامعه است. بنابراین هم ‎اکنون وقت ترویج محتوای بی‌ربط و تصادفی در فید رسانه‎ های اجتماعی یا سایر خروجی‎ های رسانه ‎‏ای نیست. در این صورت، شما را بی‌توجه به شرایط و حتی مخل آن قلمداد می‌کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران


  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا


  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها


  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا