درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43054صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 10:59
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان: روابط عمومی تنها مختص به‌عکس و تصویر خلاصه نمی‌شود
کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: روابط‌عمومی‌ها و رسانه ها باید تلاش کنند زمینه رشد کردستان را فراهم کرده و در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر کمک‌کننده باشند چراکه انعکاس آن چندین برابر برای استان مؤثر است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: روابط‌عمومی‌ها و رسانه ها باید تلاش کنند زمینه رشد کردستان را فراهم کرده و در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر کمک‌کننده باشند چراکه انعکاس آن چندین برابر برای استان مؤثر است.
 
 بهرام نصراللهی زاده امروز (۲۹ اردیبهشت) در همایش روابط عمومی که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای مدیریت افکار عمومی و روابط بین انسان‌ها است در واقع هیچ کاری در زندگی و اجتماع امروزی موفق نخواهد شد مگر با بستر و پذیرش اجتماعی.
 
 وی افزود: روابط عمومی‌ها نه‌تنها باید منعکس‌کننده اخبار باشند بلکه باید منعکس‌کننده افکار، خواست ها، انتظارات و بازخورد عملکرد دستگاه در افکار عمومی به سیستم اجرایی باشند و یک ارتباط دوسویه برقرار کنند.
 
 نصراللهی زاده با اشاره به اینکه ما در برگزاری کنگره مشاهیر کرد در عرصه اطلاع‌رسانی موفق عمل نکردیم، ذکر کرد: این رویداد فرهنگی بسیار بزرگ در استان می‌توانست بهتر و تأثیرگذارتر برگزار شود اما در زمینهٔ رسانه دچار حاشیه شد و مسائل کوچک موردتوجه قرار گرفت.
 
 وی با اشاره اینکه استان کردستان از یک‌جهت مظلوم است، بیان کرد: عده‌ای می‌خواهند کردستان را نفرین‌شده و مظلوم معرفی کنند و همچنان در این زمینه سیاه نمایی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند لذا کردستان هم مانند استان‌های دیگر دارای موفقیت‌ها، مزیت‌ها و ناکامی‌های است در این راستا لازم و ضروری بوده روابط عمومی و رسانه‌ها چهره مناسبی از استان را به همه نشان دهند که زمینه رشد و توسعه فراهم شود.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، افزود: روابط عمومی‌ها و رسانه باید تلاش کنند زمینه رشد کردستان را فراهم کرده و در جذب سرمایه‌گذار و گردشگر کمک‌کننده باشند چراکه انعکاس آن چندین برابر برای استان مؤثر است.
 
 آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: در شرایط سخت کرونا باوجود سختی های کار تجربیات بسیاری را کسب کرده‌ایم.
 
 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هر سازمان چشم و گوش بینای آن سازمان است، ذکر کرد: در شرایط کرونا توانستیم استرس، زمان و شایعه اخبار را مدیریت کنیم و در تلاش بودیم با یک لحن صدای خود را به رسانه جهت اطلاع‌رسانی برسانیم.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ساختار فکری روابط عمومی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: افراد کارشناس و باتجربه باید درزمینهٔ روابط عمومی اقدام به کار کنند چراکه روابط عمومی تنها مختص به‌عکس و تصویر خلاصه نمی‌شود.
 
 ایرج کاکی مدیر روابط عمومی حوزه هنری، با اشاره به جایگاه ارتباطات، گفت: توجه به شاخص‌های اجتماعی روابط عمومی‌ها که به‌عنوان بازوهای توانمند و قدرتمند سازمان‌ها به شمار می‌آیند باید بیشتر موردتوجه مدیران واقع شوند.
 
 بهروز ابراهیم‌آبادی مدیر روابط عمومی سازمان صنعت و معدن استان، نیز خواستار اجرایی شدن سند راهبردی روابط عمومی‌ها، ارتقا جایگاه این حوزه در ادارات، فعال کردن تعاونی مسکن روابط عمومی‌ها، تجهیز روابط عمومی‌های ادارات به تجهیزات لازم و برگزاری دوره‌های آموزشی و کاربردی شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد