درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 21:06   

انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات

  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات


ادامه ادامه مطلب یک

وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود

  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غرامت ۵۰۰ دلاری اپل به کاربران برای کند کردن عمدی آیفون
  خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
  مسئول روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  دو طرح بانک رفاه برای تکریم از مدافعان سلامت و اشتغالزایی (+جزئیات)
  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود
  رئیس سازمان اوقاف از فعالیت‌های جدید روابط عمومی اوقاف بازدید کرد
  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
  بانک رفاه به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تسهیلات پرداخت می کند
  مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است
  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43052صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 09:39
رییس سازمان پزشکی قانونی: روابط عمومی تعیین کننده اهداف سازمانی و ویترین یک مجموعه است
رییس سازمان پزشکی قانونی با تاکید بر لزوم ارتقا سطح و جایگاه سازمان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی نباید به ابزاری لوکس، تبلیغاتی و در اختیار مدیر تبدیل شود و صرفا منعکس کننده برنامه ها و اقدامات مدیر مجموعه باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس سازمان پزشکی قانونی با تاکید بر لزوم ارتقا سطح و جایگاه سازمان به عنوان یکی از وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی نباید به ابزاری لوکس، تبلیغاتی و در اختیار مدیر تبدیل شود و صرفا منعکس کننده برنامه ها و اقدامات مدیر مجموعه باشد.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر عباس مسجدی آرانی صبح روز گذشته دوشنبه 29 اردیبهشت ماه در نشست مشترک با مدیران کل و مسوولین روابط عمومی استان ها که به مناسبت روز و هفته ارتباطات از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی تعیین کننده اهداف سازمانی و ویترین یک مجموعه است، افزود: روابط‌عمومی اولین جایی است که هر فرد چه درون و چه بیرون سازمان برای بیان نظرات و یا مشکلات خود به آن مراجعه می کند و همین رصد و بررسی نظرات به روابط عمومی کمک می کند که مشخص کند سازمان در چه جایگاه و وضعیتی قرار دارد.

وی با اشاره به مهمترین وظایف روابط عمومی ها تصریح کرد: از جمله وظایف روابط عمومی بیان ظرفیت های مجموعه است، پزشکی قانونی یک سازمان خدماتی تخصصی است که متاسفانه با وجود تمام تلاش ها و زحمات چند دهه گذشته هنوز در افکار عمومی و حتی بعضاً نخبگان مترادف با کالبدگشایی و تشریح شناخته می شود در حالی که این خدمت تنها 5 درصد وظایف سازمان را در بر می گیرد.

دکتر مسجدی ادامه داد: هرچند تشریح و کالبدگشایی از مهمترین و تخصصی ترین خدمات سازمان است اما اینکه جامعه پزشکی قانونی را تنها با این وظیفه شناخته شود و دیگر خدمات و ظرفیت های سازمان ناشناخته بماند قابل قبول نیست. بنابراین معرفی درست ظرفیت ها و خدمات سازمان وظیفه ای است که باید توسط روابط عمومی انجام شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور روابط عمومی را حافظ منافع سازمان و مردم برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی از یک سو با مردم و از سوی دیگر با مدیران و کارکنان سازمان در ارتباط است بنابراین روابط عمومی می تواند با انتقال نظرات و بازخوردهای مردمی به مجموعه خط بدهد و با تقویت این ارتباط دو سویه زمینه پیشرفت بیشتر سازمان را فراهم کند.

دکتر مسجدی با تأکید بر اینکه گاه رسانه ها در بیان اخبار بزرگنمایی و یا کوچک نمایی می کنند، افزود: از وظایف اصلی روابط عمومی آن است که اقدامات ارزشمند سازمان را به خوبی منتقل کند، گاهی دادن اطلاعات درست به مردم و تنویر افکار جایگاه سازمان را ارتقا می دهد و نگرش ها را اصلاح می کند ضمن آنکه سازمان نیز متناسب با نیازها برنامه تولید خواهد کرد.

وی معرفی دستاوردها و فعالیت های علمی سازمان (با توجه به تلاش دشمنان برای ناکارآمدی جلوه دادن دستاوردهای کشور)، ایجاد نگاه مثبت نسبت به سازمان، بهره‌گیری از فناوری ها و ابزارهای نوین روابط عمومی و افکارسنجی و احصا مشکلات را از دیگر وظایف روابط عمومی ها در سازمان عنوان و بر کاربرد هنر در روابط عمومی تأکیدکرد.

دکتر مسجدی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات و نفوذ در افکار عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی و ارتباطات امروز یکی از با اهمیت ترین ابزارهای اداره کشورهاست به این مفهوم که امروز در دنیا یک کشور جعلی با ارتکاب انواع جنایت ها و رفتارهای وحشیانه به دلیل همین تبلیغات رسانه ای از سردمداران حقوق بشر محسوب و در صدر اخبار به عنوان کشوری خوب معرفی می شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین به موضوع بیماری کرونا که مبتلابه جهان امروز است، اشاره کرد و یادآور شد: به عنوان نمونه در این موضوع باید به جانفشانی ها و خدمات ارزنده کادر پزشکی به زبان هنر اشاره شود و این کار روابط عمومی است که به زبان هنر این خدمات را بیان کنند تا ماندگار بماند و تلاش و جانفشانی آنان به درستی در جامعه منعکس شود.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور


  جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد


  هفت راه تنظیم محتوا


  انتصاب مشاور امور رسانه، تبلیغات و روابط عمومی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومى و مرکز رسانه‌هاى اجتماعى فدراسیون ووشو


  در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند


  «دیدگاه مردم درباره کرونا»/ نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات


  انتصاب مدیر روابط عمومی کانون بازنشستگان هرمزگان


  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان


  اولین دستگاه تنفس مصنوعی ساخته «تیم روباتیک دختران افغان» رونمایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد