درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43050صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 09:36
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط‌عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط‌عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
 
 عبدالرضا میقانی عصر امروز در نشست صمیمی مسؤولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: روابط عمومی‌ها را باید برای توسعه مناطق جدی بگیریم؛ همان‌طور که بسیاری از سازمان‌های موفق دارای روابط عمومی بسیار قوی هستند.
 
 وی با بیان اینکه نوع ارتباط‌گیری در استان سمنان به‌صورت نهفته است، گفت:‌ اگر در یک رسانه به فرمانداری انتقاد شود، ترجیح می‌دهیم از طریق رایزنی خصوصی و تماس با آن رسانه پاسخگویی را انجام دهیم.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: در دنیای گسترده ارتباطات امروز هر لحظه ممکن است مطالبی منتشر شود که کل سازمان و کارهای انجام‌شده را زیر سؤال ببرد و باید در جهت مدیریت افکار عمومی پیش رفت.
 
 میقانی اضافه کرد: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها، پاسخگویی به افکار عمومی است؛ مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
 
 وی اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی به‌روز در جهت انجام امور روابط عمومی بسیار ضروری است و امروزه گستره تولید خبر به کمتر از ثانیه رسیده است و تصمیمات ما باید برای افکار عمومی تأثیرگذار باشد.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: روابط عمومی نباید رابطه یک‌سویه داشته باشد؛ بلکه به‌صورتی باشد که مدیران و روابط عمومی‌ها ارتباط دوسویه همراه با مشاوره کاری داشته باشند.
 
 میقانی گفت: مسؤولان روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و سازمان هستند و به‌عنوان پیشانی سازمان شناخته می‌شوند.
 
 وی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی، مشکل چارت اداری و کمبود تجهیزات از مشکلات به‌حق روابط عمومی‌هاست.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: تولید خبر در شهرستان ضعیف است و مسؤولان روابط عمومی باید برای افکار عمومی و تهیه خوراک خبری داشته تلاش بیشتری انجام دهند.
 
 میقانی بیان کرد: بهترین محور توسعه شهرستان مهدی‌شهر؛ تولید محتوای خبری و انعکاس خبر در جهت معرفی شهرستان است که باید همه ما در این جهت تلاش خود را انجام دهیم.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد