درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 17 تیر 1399 - 16:59   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور

  جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در بازداشتگاه اوین
  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند
  بازدید مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت ورزش از روابط‌ عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی
  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا
  انتقاد بیل گیتس از شبکه های اجتماعی به دلیل دامن زدن به نشر اخبار غلط در مورد کرونا
  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید
  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران
  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها
  فیس‌بوک و واتس‌اپ تحویل اطلاعات کاربران به هنگ‌‌کنگ را تعلیق کردند
  دکتر عاملی در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی: روابط عمومی باید پیشخوان خدمات الکترونیک در فضای دوم باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43050صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 09:36
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط‌عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط‌عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
 
 عبدالرضا میقانی عصر امروز در نشست صمیمی مسؤولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: روابط عمومی‌ها را باید برای توسعه مناطق جدی بگیریم؛ همان‌طور که بسیاری از سازمان‌های موفق دارای روابط عمومی بسیار قوی هستند.
 
 وی با بیان اینکه نوع ارتباط‌گیری در استان سمنان به‌صورت نهفته است، گفت:‌ اگر در یک رسانه به فرمانداری انتقاد شود، ترجیح می‌دهیم از طریق رایزنی خصوصی و تماس با آن رسانه پاسخگویی را انجام دهیم.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: در دنیای گسترده ارتباطات امروز هر لحظه ممکن است مطالبی منتشر شود که کل سازمان و کارهای انجام‌شده را زیر سؤال ببرد و باید در جهت مدیریت افکار عمومی پیش رفت.
 
 میقانی اضافه کرد: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها، پاسخگویی به افکار عمومی است؛ مفهومی به نام سکوت برابر افکار عمومی بی‌معناست و مدیران به‌وسیله روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
 
 وی اضافه کرد: استفاده از تکنولوژی به‌روز در جهت انجام امور روابط عمومی بسیار ضروری است و امروزه گستره تولید خبر به کمتر از ثانیه رسیده است و تصمیمات ما باید برای افکار عمومی تأثیرگذار باشد.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: روابط عمومی نباید رابطه یک‌سویه داشته باشد؛ بلکه به‌صورتی باشد که مدیران و روابط عمومی‌ها ارتباط دوسویه همراه با مشاوره کاری داشته باشند.
 
 میقانی گفت: مسؤولان روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و سازمان هستند و به‌عنوان پیشانی سازمان شناخته می‌شوند.
 
 وی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی، مشکل چارت اداری و کمبود تجهیزات از مشکلات به‌حق روابط عمومی‌هاست.
 
 فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: تولید خبر در شهرستان ضعیف است و مسؤولان روابط عمومی باید برای افکار عمومی و تهیه خوراک خبری داشته تلاش بیشتری انجام دهند.
 
 میقانی بیان کرد: بهترین محور توسعه شهرستان مهدی‌شهر؛ تولید محتوای خبری و انعکاس خبر در جهت معرفی شهرستان است که باید همه ما در این جهت تلاش خود را انجام دهیم.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد


  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت


  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد


  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد


  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان


  مخاطب‌شناسی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا