درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 16 تیر 1399 - 06:19   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان
  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد
  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند
  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد
  طرح تسهیلاتی"تأمین" در بانک رفاه کلید خورد
  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 22:36
رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا: روابط عمومی‌ها، مردم را در مورد خطرات کرونا هوشیارتر کنند
رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به اینکه هنوز کرونا تمام نشده، یکی از رسالت‌های روابط‌عمومی نهادها در چنین شرایطی این است که مردم را در مورد خطرات این بیماری هوشیارتر کنند، واقعیت‌ها را بازتاب دهند و از همگان بخواهند که حتما فاصله فیزیکی و بهداشت فردی را رعایت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به اینکه هنوز کرونا تمام نشده، یکی از رسالت‌های روابط‌عمومی نهادها در چنین شرایطی این است که مردم را در مورد خطرات این بیماری هوشیارتر کنند، واقعیت‌ها را بازتاب دهند و از همگان بخواهند که حتما فاصله فیزیکی و بهداشت فردی را رعایت کنند.

دکتر علی اصغر خالقی، دوشنبه در نشستی با مسوول و کارکنان روابط عمومی‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی فسا، بی‌تفاوتی مردم نسبت به این بیماری را خطرناک توصیف و بیان کرد: بی تفاوتی و احساس راحتی با ویروس کرونا، بدترین شرایط برای شیوع بیشتر و افزایش شمار مبتلایان به کرونا خواهد بود.


وی اظهار داشت: شیوع این بیماری هنوز به نقطه پایان نرسیده و حتی در برخی از مناطق، وضعیت رضایت بخش نیست و روزهای بسیار سخت و پُرمشقتی را در حال سپری کردن هستیم.


خالقی، همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های کارکنان مجموعه روابط عمومی‌ها برای آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در فضای حقیقی و مجازی برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تاکید کرد.


وی افزود: با ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان، همچنین همدلی و همرامی مردم و مسوولان، در زمینه مقابله و کنترل کرونا، شهرستان فسا نمره قابل قبولی دارد و بی‌شک بخش زیادی از این موفقیت مرهون اطلاع رسانی و تلاش‌های بی وقفه همکاران روابط عمومی در آگاهی بخشی به مردم است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا ادامه داد: صداقت روابط عمومی ها باعث اعتماد و همراهی مردم با حوزه سلامت شده که این خود یک سرمایه اجتماعی است و باید حفظ شود.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا هم در این نشست گفت: هم‌افزایی با رسانه‌ها، پاسخگویی به مردم و ایفای نقش پل ارتباطی بین مردم و مسوولان با ترکیبی از هنر علم و فن همراه با مثبت نگری از وظایف اصلی روابط عمومی‌هاست.
صادق مهدوی نیا بیان کرد: روابط عمومی‌ها نقش آموزشی و پیشگیری از بیماری‌ها را وظیفه ذاتی و انسانی خود می‌دانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین


  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری


  سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند


  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است


  54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد


  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود


  برگزیدگان چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی معرفی شدند


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا آغاز به کار کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا