درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 13:58   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43046صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 22:34
رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس: خط مقدم روابط‌عمومی‌های فارس در کرونا تقدیر شدند
رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس، از فعالان حوزه روابط‌عمومی این استان که در حین خدمت به بیماری کرونا مبتلا شده بودند و نیز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس، از فعالان حوزه روابط‌عمومی این استان که در حین خدمت به بیماری کرونا مبتلا شده بودند و نیز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد.
 
 سید احمد احمدی‌زاده، دوشنبه در نشست فوق‌العاده شورای اطلاع‌رسانی استان فارس که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، برگزار شد، گفت: اینکه روابط عمومی را آینه تمام نمای یک سازمان و نهاد می‌دانند و همچنین نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت به نام روابط عمومی، نشان دهنده اهمیت و جایگاه ارزشمند آن است.
 
 وی افزود: در بحران اخیر کرونا شاهد نقش پُررنگ حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در جامعه بودیم و تلاش‌های این حوزه سبب شد استان فارس در امر اطلاع رسانی و آموزش جایگاه برتر را کسب کند.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ۲ عامل را سبب تقویت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌ها و نهادها برشمرد و اظهار داشت: عامل نخست این است که مدیران و روسا به اهمیت روابط عمومی آگاه باشند و اقدامات لازم را برای تقویت ارزش و اهمیت آن انجام دهند.
 
 وی، عامل دوم را نقش اعضای روابط عمومی دانست و بیان کرد: کارشناسان روابط عمومی باید برای توانمندسازی خود از طریق مطالعه و پژوهش بکوشند و جایگاه نهاد روابط عمومی را ارتقا بخشند.
 
 نحوه عملکرد روابط عمومی‌ها در کرونا احصا شود
 
 رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس، هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مغتنم برای تقدیر از تلاش‌ها و زحمات فعالان این عرصه دانست و گفت: شورای روابط عمومی باید عملکرد دستگاه‌های مختلف را بررسی کند و مشخص سازد کدام دستگاه اقدامات لازم را برای تقویت جایگاه روابط عمومی انجام داده و کدام یک در این زمینه کوتاهی کرده است.
 
 معاون استاندار فارس، ایجاد همدلی و انسجام را عنصری مهم در جامعه امروز دانست و تاکید کرد: بی‌تردید اطلاع‌رسانی شفاف از عملکرد اداره‌ها و دستگاه‌ها در ایجاد همدلی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد عمومی موثر است.
 
 احمدی‌زاده، با اشاره به اینکه در حال حاضر با بازگشایی فعالیت‌ها شاهد نادیده گرفتن اهمیت خطرات کرونا از سوی عده‌ای از مردم هستیم، بیان داشت: نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در اقناع‌سازی و توجیه مردم برای جدی گرفتن این بیماری بسیار مهم و اثرگذار است.
 
 رییس شورای اطلاع رسانی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، گفت: انتظار است تمام دست اندرکاران روابط عمومی‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر در مسیر شعار واهداف جهش تولید حرکت کنند.
 
 وی ادامه داد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز باید در این مسیر گام بردارد و ضمن مطالبه‌گری از مدیران، خواهان ارائه گزارش‌های شفاف در این زمینه باشد.
 
 روابط عمومی‌ها به موقع اطلاع‌ رسانی کنند
 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس هم در این نشست، روابط عمومی را پُرکارترین و پُرتنش‌ترین حوزه‌های اداری دانست و اظهار داشت: گرچه روابط عمومی‌ها گاه با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند اما باید در بخش‌های درون و برون سازمانی به عنوان تریبون اطلاع رسانی و شفاف سازی سازمان و یا دستگاه خود عمل و به موقع آگاه سازی و اطلاع رسانی کنند.
 
 صابر سهرابی اضافه کرد: روابط عمومی حوزه فرهنگ باید اخبار و فعالیت‌های تاثیرگذار و آنچه را که اهالی فرهنگ، ادب و هنر و زیر مجموعه‌های مرتبط نیاز دارند به سهولت در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.
 
 وی ادامه داد: نواقصی را که در روند رو به رشد ساختار و محتوای روابط عمومی قرار دارد، می‌توان با آموزش و تغییر نگرش بهبود بخشید.
 
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، روابط عمومی‌ها را الگوی هر سازمان دانست و بیان کرد: با توجه به جایگاه ارزشمند فرهنگ، ادب و هنر، روابط عمومی باید بتواند این امکان را فراهم کند تا آنچه لازم است، جریان‌سازی شود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد