درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43039صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 22:26
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی: روابط عمومی ها حتما در اعتلای سازمان ها موثر خواهند بود
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و سازمان ها هستند و مسئولیت انعکاس مطالبات و نیازهای مخاطبان به سازمان را برعهده دارند و از این حیث نقش مهم و کلیدی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و سازمان ها هستند و مسئولیت انعکاس مطالبات و نیازهای مخاطبان به سازمان را برعهده دارند و از این حیث نقش مهم و کلیدی دارند.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، جلسه هم اندیشی کارکنان روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها، سرپرست موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه، سرپرست و کارکنان اداره کل روابط عمومی ستاد و ادارات کل و مدیریت های درمان این سازمان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

عادل دهدشتی، یکی از نقاط قوت حکمرانی را میزان بالای سرمایه اجتماعی در جامعه برشمرد و افزود: در کشورهای توسعه یافته از بستر ارتباطات استفاده می کنند تا سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را تقویت کنند.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها به عنوان یک دیده‌بان صادق حتما در اعتلای سازمان ها موثر خواهند بود، گفت: سازمان تامین اجتماعی ۴۴ میلیون نفر را در کشور تحت پوشش دارد. بنابراین روابط عمومی در این سازمان که مخاطبان گسترده و متنوعی دارد جایگاه قابل توجهی دارد.


دهدشتی با اشاره به تقویت گفتمان سازمان تامین اجتماعی در جامعه افزود: این برنامه در معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها این سازمان تعریف شده و با جدیت باید آن را دنبال کنیم. همچنین ارتباط نظام مند با شرکای اجتماعی، نهادهای حاکمیتی و مدنی و ارتقای سطح آگاهی مخاطبان را نیز برای بهبود تعامل با ذینفعان ادامه می‌دهیم.


معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی در ادامه به برخی از اقدامات شاخص این سازمان در سال گذشته نیز پرداخت و گفت: توازن منابع و مصارف از فعالیت های مهم سال گذشته این سازمان بود که با برنامه ریزی و همکاری همه بخش های سازمان انجام شد.


دهدشتی، تسویه مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی، اصلاح ساختار و تجمیع و تنقیح بخشنامه ها و سطح بندی مراکز درمانی را از دیگر اقدامات قابل توجه سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۸ برشمرد و اظهار داشت: این فعالیت ها در راستای کسب رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان انجام شد.


وی گفت: شناسایی مدیران آینده از برنامه های خوب سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته بود که آزمون آن توسط سازمان سنجش برگزار شد و نتیجه این آزمون، کانون ارزیابی ها و سوابق و تجارب متقاضیان برای ارتقا و انتصاب همکاران مورد توجه قرار می گیرد.


دهدشتی افزود: از زمان اجرای طرح سامانه شناسایی مدیران آینده تاکنون ۱۱۹ انتصاب در سازمان تامین اجتماعی مبتنی براین روش انجام گرفته است.
 

سرپرست موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه: نگاه سنتی به روابط عمومی تغییر یافته


سرپرست موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه نیز در این جلسه گفت: نگاه سنتی به روابط عمومی تغییر یافته و این حوزه صرفاً محدود به تبلیغ و انعکاس رویدادها نیست بلکه ارتباط دوسویه با مخاطبان و مدیران از فعالیت های مهم حوزه روابط عمومی محسوب می شود که خوشبختانه این نگرش در روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیز مشهود است.


فرشاد نوروزپور افزود: روابط عمومی ها ویترین سازمان ها هستند و باید شنونده درخواست ها و مطالبات مخاطبان باشند. این حوزه باید به مدیریت، نظرات کارشناسی جهت ارتقای رضایتمندی ذینفعان ارائه کند.


وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی ظرفیت های قابل توجهی دارند و فرصتی را برای فعالان روابط عمومی ایجاد کرده اند تا پیام خود را به مخاطبان برسانند و باید از این فرصت ها حداکثر استفاده را داشته باشیم.


سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این حوزه در بخش های اخبار، ارتباط با رسانه ها، حضور در صداوسیما، تولیدات مختلف و حضور در شبکه های اجتماعی درسال گذشته ارائه کرد و گفت: از امکانات و ظرفیت های مختلف برای انتقال اخبار و پیام ها به مخاطبان استفاده می کنیم. در حال حاضر ۱۷۳ سایت داریم که شامل ادارات کل، مدیریت های درمان و بیمارستان ها است. سایت برخی از بیمارستان ها نیز دو زبانه است.


هادی صفری با بیان اینکه نیروهای روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی از تحصیلات دانشگاهی و تجربیات خوبی برخوردارند، وی افزود: در حوزه روابط عمومی ۶ منطقه داریم که هر منطقه توسط دبیر آن منطقه مدیریت می شود. به صورت مستمر عملکرد روابط عمومی ها در ادارات کل و مدیریت های درمان سراسر کشور ارزیابی می شود.


در ادامه این جلسه، تعدادی از روسای روابط عمومی ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی سراسر کشور دیدگاه های خود را مطرح کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد