درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43035صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 15:53
روابط عمومی یعنی امکان تعیین جایگاهی رفیع و تبیین آن
ارتباطات شاخه ای از علم و روابط‌عمومی مهارت و کارکرد آن است که به ما امکان این را می دهد، اهدافمان را دسترس تر از همیشه ببینیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتباطات شاخه ای از علم و روابط‌عمومی مهارت و کارکرد آن است که به ما امکان این را می دهد، اهدافمان را دسترس تر از همیشه ببینیم.


روابط عمومی یعنی امکان تعیین جایگاهی رفیع و تبیین آن.


روابط عمومی یعنی درک عمیق مسئولیت اجتماعی و قدم نهادن در راه تاثیرگذاری و اثر بخشی.


روابط عمومی یعنی شناخت و بهره گیری صحیح و نافع از رسانه.


روابط عمومی یعنی ایجاد روحیه مبتهج و انگیزه بهتر زیستن در جامعه.


روابط عمومی یعنی تجربه حس نغز همدلی و سازواری.


و روابط عمومی یعنی اطمینان از حصول اهداف....


بدینوسیله اینجانب امیررضا طاهری، موسس و مدیرعامل موسسه آموزشی و فرهنگی کیسان و مدیر روابط عمومی انتشارات ماهواره که با افتخار مستوفی، مدتی است از محضر اساتید روابط عمومی تلمذ میکنم، به نوبه خویشتن فرارسیدن روز #روابط_عمومی را خدمت حضرات گرامی، تبریک و تهنیت عرض کرده و برای اساتید فرزانه و فعالین فرهیخته این حوزه در وهله اول سلامتی و سپس توفیقات روزافزونِ بدیع و بی همال را از درگاه صانع حق تعالی آرزومندم.


ارادتمند‌: امیررضا طاهری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد