درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:01   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43033صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 15:25
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران روابط‌عمومی مناطق آزاد: ماهیت اخبار در روند جهانی شدن مناطق آزاد موثر است
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین برای همکاری رسانه های کشور و کشوری با روابط عمومی های مناطق آزاد اعلام آمادگی کرد و عنوان داشت: با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، رسانه های سراسری می توانند در پوشش اخبار این مناطق فعال تر شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران روابط‌عمومی مناطق آزاد: ماهیت اخبار در روند جهانی شدن مناطق آزاد موثر است

به گزارش شارا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیران روابط عمومی مناطق آزاد کشور در نشست دو روزه خود با دکتر مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد با تصریح براینکه روابط عمومی ها؛ دستاوردها را صادقانه و واقع گرایانه به مخاطبین اطلاع رسانی کنند اضافه کرد: اهمیت ارتباطات در عصر حاضر بیانگر نقش مدیران روابط عمومی به عنوان پرچم داران معرفی دستاوردهای سازمان های مناطق آزاد در کشور است و در این باتوجه به نقش رسانه و ارتباطات در دنیای حاضر به عنوان عصر دیجیتال و الکترونیک، توجه ویژه به سه حوزه آی تی، مالی و روابط عمومی می تواند سبب جهش پیشرفت و توسعه سازمان های مناطق آزاد کشور شود

در روز دوم این نشست مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد با معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.در این دیدار محمد خددادی از ماهیت و چارچوب اخبار تولید شده در مناطق آزاد به عنوان عاملی موثر در روند معرفی ظرفیت های این مناطق به جهانیان یاد کرد و با تبریک هفته روابط عمومی به نقش تاثیرگذار این مجموعه ها در برقراری ارتباطات و تعاملات با جامعه جهانی اشاره نمود و اظهار داشت: دستاوردهای حاصل از تولید محتوا در مناطق آزاد، بر سطح تعاملات این مناطق با رسانه های ملی و فراملی نقش تاثیرگذاری دارد.

وی ادامه داد: به منظور اثربخشی خبرها، باید رویکرد تولید محتوا در مناطق آزاد هفتگانه به رویکردی ملی تبدیل شود تا بازتابی از معرفی ظرفیت ها و مزیت های این مناطق به مردم کشور باشد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین برای همکاری رسانه های کشور و کشوری با روابط عمومی های مناطق آزاد اعلام آمادگی کرد و عنوان داشت: با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، رسانه های سراسری می توانند در پوشش اخبار این مناطق فعال تر شوند.

در ادامه، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در سطوح ملی و بین المللی بر لزوم تقویت و حمایت از رسانه های محلی با هدف انتقال پیام مدنظر به جامعه هدف محلی تأکید کرد ودر پایان جلسه بر لزوم پوشش خبری ملی کمپین ۳۱۰ پروژه مناطق آزاد کشور به صورت گسترده و با هماهنگی روابط عمومی های این مناطق تأکید شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد