درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 10:17   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار هدف مدیریت نمونه کارها
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند
  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت
  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست
  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ
  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران
  نخستین شورای اطلاع رسانی شهرداری منطقه یک در سال 1399 برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43019صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 - 13:44
کار روابط عمومی، کار دل است
سمیه ایزدی کارشناس ارشد روزنامه نگاری - روابط‌عمومی کاری است که با چاشنی عشق به جلو می‌رود هر چه عشق و شوق بیشتر باشد کار روابط‌عمومی زیباتر و تاثیر‌گذار‌تر است. از طرفی روابط‌عمومی میدانی است که به حل مسائل همه می‌پردازد و عده‌ای نیز برای روابط‌عمومی مسئله ایجاد می‌کنند یا به قولی، عرصه‌ای است که سنگ همه را به سینه می‌زند و عده‌ای نیز به او سنگ می زنند!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی به عنوان یک گرایش حرفه‌ای و تخصصی در زیرمجموعه علوم ارتباطات از تاثیر گذارترین علوم است.


چرا که ( ارتباط) مقوله‌ای نیست که به عصر خاصی تعلق داشته باشد. از بدو پیدایش آفرینش، انسان همواره نیاز به برقراری ارتباط با همنوع خود و جهان اطراف داشته است.


یک روابط‌عمومی پویا یا سازمان خود را تغییر می‌دهد، یا آن را بقا می‌بخشد تا به هدف خود برسد. شناخت درست یک مدیر روابط‌عمومی از مسائل روز سازمان متبوع خود و ارائه پیشنهاد و راهکارهای مناسب برای حل مسئله آن سازمان تنها از توان یک مدیر روابط‌عمومی کارآمد بر می آید.

* روابط‌عمومی یک رسانه است.


از آن جهت که اطلاع‌رسانی، اقناع و تاثیرگذاری سازمان خود را بر عهده دارد می‌تواند به عنوان یک رسانه پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مخاطب سازمان باشد.

*کار روابط‌عمومی کار دل است

روابط‌عمومی کاری است که با چاشنی عشق به جلو می‌رود هر چه عشق و شوق بیشتر باشد کار روابط‌عمومی زیباتر و تاثیر‌گذار‌تر است. از طرفی روابط‌عمومی میدانی است که به حل مسائل همه می‌پردازد و عده‌ای نیز برای روابط‌عمومی مسئله ایجاد می‌کنند یا به قولی، عرصه‌ای است که سنگ همه را به سینه می‌زند و عده‌ای نیز به او سنگ می زنند!

*روابط‌عمومی یک هنر است


روابط‌عمومی یک شغل نیست بلکه هنری است که عشق و اخلاق‌گرایی در رأس آن قرار دارند. در همین راستا مرحوم دکتر نطقی، بنیانگذار علم روابط‌عمومی ایران گفته‌اند: روابط‌عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است. چرا که تمامی فعالان عرصه روابط‌عمومی با عشق، شور و نشاط همراه با هنر، خلاقیت وایده‌پردازی گام به گام در رروزمره‌گی‌های اداری به پیش می‌روند.

*روابط‌عمومی ‌شناسنامه و هویت وجودی هر سازمان است


روابط‌عمومی یک ابزار نیست که در کنش‌های اداری همواره در پایین‌ترین جایگاه حقوقی و حقیقی قرار بگیرد. روابط‌عمومی هویت و نبض تپنده هر سازمان است که باید مورد توجه و حمایت مدیر سازمان قرار گیرد. بی‌توجهی مدیریت هر سازمان به روابط‌عمومی منجر به ناکارآمدی روابط‌عمومی می‌شود. اگر روابط‌عمومی هر سازمانی پویایی خود را از دست دهد و ناکارآمد شود، مدیریت آن سازمان نیز ناکارآمد می‌شود.

* روابط‌عمومی تریبون هرسازمان و محل امن مخاطبان آن است


روابط‌عمومی‌ها چه در ساعات اداری و چه ساعات غیر اداری و در بحران‌ها همواره در کنار نگرانی‌ها و دغدغه‌های مخاطبین سازمان حضور دارند. اهالی روابط‌عمومی ساعت کار مشخصی ندارند بلکه همواره در خدمت‌رسانی حاضرند و در خط مقدم سازمان خود آماده باش هستند. (۲۴×۷)
 

هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته...

روابط عمومی
هویت هر سازمان است که نقش فرهنگ‌سازی را در ابعاد گسترده بر عهده دارد و نه صرفاً انجام خدمات عمومی و عبور از روزمرگی‌های اداری.

روز ارتباطات و روابط عمومی مبارک باد
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور


  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  با خستگی و فرسودگی ناشی از اخبار کرونا چه کنیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2