درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42996صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 20:08
وقتی حریف نامرئی است!
ایمان ایزدی مقدم مشاور مدیرعامل در امور رسانه و سرپرست روابط عمومی بیمه آرمان - خبر از چین آغاز شد و گویی کسی گمان نمی کرد از شرق دور یک حریف نامرئی رهسپار کل جهان شود و از بیماری به اپیدمی و در نهایت به پاندمی تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خبر از چین آغاز شد و گویی کسی گمان نمی کرد از شرق دور یک حریف نامرئی رهسپار کل جهان شود و از بیماری به اپیدمی و در نهایت به پاندمی تبدیل شود.


همزمان با شروع پاندمی کرونا ، مانند هر پدیده مهم خبری دیگر بازار شایعه و راهکارهای پیرامونی بسیار داغ شد و شبکه های اجتماعی که این روزها بصورت کامل نقش رسانه ها را ایفا می کنند پر شد از اخبار و شایعه ؛ مردم که هراس از این پدیده نامرئی را احساس کرده بودند با بمباران خبر و اطلاعات مواجه شدند و این بر وحشت بیشتر دامن زد .


در این میان نهادها و سازمان های مرتبط با سلامت در هر کشوری بعنوان خط مقدم این نبرد معرفی شدند، کادر درمانی ، بیمارستان ها ، مراکز تولید دارو و مواد بهداشتی ، وزارت بهداشت و در نهایت بیمه ها بعنوان تامین کننده مالی خدمات سلامت .
و اما بیمه های بازرگانی با پوشش بیمه های مانند عمر و درمان تکمیلی دوشادوش نظام سلامت کشور وارد میدان شدند و هزینه های این پاندمی را برعهده گرفتند از پوشش هزینه های بیمارستانی تا خرید دارو تا هزینه های فوت بر اثر کرونا به بازماندگان و در این مسیر نه تنها در حوزه سلامت بیمه ها نقش آفرینی کردند ؛ بعلت ارتباط نزدیک مردم با بیمه ها برای دریافت خسارت تصادفات و .... کارکنان شعب شرکت های بیمه در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار گرفتند و در این مسیر چند فوتی و چند صد مبتلا در شبکه بیمه کشور به ثبت رسید.


شرکتهای بیمه همگام با این رویداد مهم همه گیر ، تمهیداتی اندیشیدن و با اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری با تدبیر بیمه مرکزی ج.ا.ا وارد عرضه خدمات بصورت آنلاین شدند به نحوی که در کمتر از یک ماه از بهمن 98 شرکت های بیمه بازرگانی فروش و تمدید بیمه های خودرو را کاملا الکترونیکی اجرا کردند.


حال در این شرایط نقش روابط عمومی شرکتهای بیمه چگونه بوده است ؟


از آغازین ساعات اعلام رسمی اپیدمی کرونا در ایران ، روابط عمومی شرکت های بیمه با اطلاع رسانی از پوشش های درمانی ، شیوه های خرید غیر حضوری خدمات بیمه ، همراهی با جامعه سلامت کشور در قالب طرح ها و کمپین های مختلف ، افزایش ظرفیت پاسخگویی غیرحضوری و مدیریت خبرها به عرصه ورود کردند .


روابط‌عمومی بیمه ها در ایام کرونا در مسیر مدیریت بحران ، رویکردهای آموزشی و پیشگیری از بیماری را پیش گرفتند و با ارائه محتوای آموزشی اعم از رسانه ای و محیطی گام موثری را برداشتند که این رویکرد کمتر در صنعت بیمه روی داده بود و این تجربه خوب قطعا در آینده نیز برای روابط عمومی های صنعت بیمه مفید خواهد بود.


و اما ما در بیمه آرمان چه کردیم ؟


از آغاز این پاندمی ، روابط عمومی بیمه آرمان با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه آرمان بعنوان یک بنگاه اقتصادی و همچنین جایگاه بیمه در نظام سلامت به موضوع ورود کرد و با نظر موافق هیئت مدیره شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی با توزیع دستگاه های تب سنج و اکسیژن سنج در مناطق محروم خراسان جنوبی و کمک به موسسه خیریه محک جنبه های مسئولیت اجتماعی را اجرایی کرد .


در بخش اطلاع رسانی با همکاری شعب ضمن ثبت نام شبکه فروش بیمه آرمان در سامانه اصناف وزارت بهداشت بعنوان اولین شرکت بیمه پیشگام رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا شد و تب سنجی مداوم پرسنل و مراجعین ، اقدامات ایمنی در شعب استانی ، ترویج و تبلیغ ابزارهای فروش الکترونیک بیمه تلاش کرد در این مسیر رضایتمندی مجموعه ذینفعان را کسب نماید.


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد