درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 12:38   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  افزایش سطح کیفی محصولات و رضایت‌مندی مشتریان فولاد مبارکه
  بومی‌سازی کنترل ولو سیستم تصفیه گاز فرایند مگامدول‌های احیا مستقیم در فولاد مبارکه
  نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: مجلس یازدهم برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تلاش خواهد کرد
  فرماندار خواستار تحرک و پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی‌های ادارات شهرستان هرسین شد
  چهار هدف مدیریت نمونه کارها
  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ گوش شنوا بودن
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند
  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42987صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 15:40
روابط عمومی یک پل ارتباطی سازمان
غلامرضاشمس ناتری- کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران –نوشهر - تا شناخت و معرفت از کارکرد روابط عمومی وجود نداشته باشد و صرفا یک واحد دم دستی نگریسته شود هیچگاه آن سازمان به طور اعم و اخص نزد مخاطبان و رسانه ها وافکار عمومی منزلت و جایگاهی نخواهد یافت، چراکه روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با برون سازمان است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شروع کلامم را با قرض گرفتن از کتاب "روابط عمومی در ایران "آغاز می کنم که در گفتار دوم چنین آمده است :"ایجاد ارتباط و تعامل بین کارکنان ،مدیران و بخش های مختلف یک سازمان با یکدیگر از وظایف درون سازمانی روابط عمومی به شمار می رود."
 
 این روابط عمومی است که حرکت و پویایی را به دستگاه و سیستم وارد می کند . شاید یک روز بتوانیم بدون خوردن نان سرکنیم اما نمی توانیم برای همیشه از خوردن نان صرف نظر کنیم .
 
 شاید بشود مدت کوتاهی را بدون روابط عمومی بسر برد ولی این همیشگی و مداوم نیست . این روابط‌عمومی است که بر پایه دانش ، تجربه ، هنر و فن خود می تواند سازمان خود را نزد مخاطبان و رسانه و افکارعمومی به پیش ببرد .
 
 این روابط عمومی است که می تواند با سلاح مدارا و حوصله سازمان را از خطرات و تهدیدها به سلامت عبور دهد .
 
 روابط عمومی ماحصل همگرایی و هم اندیشی برای پیشبرد امورسازمانی است که بدیلی ندارد . نقش سازنده و سیمای شفاف روابط عمومی درروند کسب توفیق و رضایت از تلاشهای صورت گرفته معلوم می شود .
 
 امروزه سازمانها اعم از دولتی و خصوصی و شرکتها سعی می کنن جریان پویایی و حرکت خود را در چرخ دنده های روابط عمومی گذارند تا بتواند با راهبرد و مدیریت دستگاه ، اهداف سازمانی را محقق سازد .
 
 هرچند این چرخ دنده ها باید خوب روغن کاری شود و آن ایجاد انگیزه های مادی و معنوی درروابط عمومی است که نباید نادیده انگاشته شود، چرا که روابط عمومی هیچگاه تعریفی برای زمان و مکان خود ندارد .
 
 زمانی می توانیم بگوییم یک کارگزارروابط عمومی موفق است که بتواند پیش نیازهای سازمانی خود را جستجو ومطالبه نماید . اوست که باید ازهر منفذی عبورکند تا بتواند سازمان خود را به اهداف عالیه و غایی برساند .
 
 تا شناخت و معرفت از کارکرد روابط عمومی وجود نداشته باشد و صرفا یک واحد دم دستی نگریسته شود هیچگاه آن سازمان به طور اعم و اخص نزد مخاطبان و رسانه ها وافکار عمومی منزلت و جایگاهی نخواهد یافت، چراکه روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با برون سازمان است.
 
 نمیدانم به جز اصحاب روابط عمومی مدیران وقتی برای خواندن حجم عظیمی از مطالب و نقدهای مسئولان و کارشناسان روابط عمومی در این سایت که تنها تریبون درد و دلهای روابط عمومی ها می گذارند یا خیر؟!
 
 ولی اگر بهانه نداشتن وقت را دارند خوب است لااقل ماهی یکبارهم شده سری به سایت شارا (شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ) بزنند و فقط کافیست تیتربرخی مطالب را گذرا مطالعه کنند تا بدانند روابط عمومی چه دغدغه ها و مشکلاتی دارد که هیچگاه پایانی نداشته و ندارد .
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ


  با خستگی و فرسودگی ناشی از اخبار کرونا چه کنیم؟


  نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی/ زندگی با همدلی زیباست


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2