درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42980صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 10:34
گزارش برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز روابط عمومی
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اطلاع رسانی در این سازمان دچار تحول اساسی شده است، تاکید کرد: در یک جریان رسانه ای، برقراری ارتباط منظم و هماهنگ مستمر ، با حداقل نوسان، بسیار حایز اهمیت است و از سویی دیگر خط ارتباطی مداوم باعث می شود شاهد تقویت در فرایند ارتباطی و در نهایت جذب مخاطبان بیشتر باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست ویدئو کنفرانسی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز روابط عمومی برگزار شد.


مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی: اطلاع رسانی در سازمان بنادر دچار تحول اساسی شده است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اطلاع رسانی در این سازمان دچار تحول اساسی شده است، تاکید کرد: در یک جریان رسانه ای، برقراری ارتباط منظم و هماهنگ مستمر ، با حداقل نوسان، بسیار حایز اهمیت است و از سویی دیگر خط ارتباطی مداوم باعث می شود شاهد تقویت در فرایند ارتباطی و در نهایت جذب مخاطبان بیشتر باشیم.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و اطلاع رسانی سخن می گفت، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط وزارت راه، همواره جایگاه حوزه ارتباطی سازمان بنادر چه در ستاد و چه در بنادر، بسیار ممتاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حفظ این جایگاه بسیار سخت و حایز اهمیت است، تاکید کرد: برای تدوام ارتباط مناسب با مخاطبان باید از مناسب ترین ابراز رسانه ای اعم از دیداری و یا شنیداری و رسانه های مجازی استفاده شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: نحوه اطلاع رسانی، چینش اخبار و رویکرد استفاده از ادبیات خبری و ارتباطی، در سازمان و بنادر، باید از مکانیزم واحد و ساختار منسجم و هماهنگ در ستاد مرکزی و بنادر کشور برخوردار باشد.

راستاد با اشاره به وجود مخاطبان خاص و مخاطبان عام در سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: ما در بحث مخاطبان عام که عموم مردم باشند، به دنبال اشاعه فرهنگ دریایی و معرفی ماموریت ها و وظایف این سازمان هستیم اما در بخش مخاطبان و ذی نفعان خاص مثل انجمن ها، اتحادیه های صنفی و اپراتورهای بندری، شیوه اطلاعاتی که از ما دریافت می کنند باید متفاوت باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی، یک ارگان بین المللی است و با سازمان های تخصصی جهانی ارتباط کاری و حرفه ای دارد، افزود: باید بتوانیم گستره ارتباط سازمان بنادر با سازمان های تخصصی بین المللی را با روش های مختلف توسعه بدهیم.

راستاد با تاکید بر اینکه اطلاعات تخصصی در سازمان بنادر را باید با به کارگیری ادبیات مناسب، برای مخاطبان عام، قابل فهم و درک باشد، اضافه کرد: قابل فهم بودن اخبار تخصصی برای مخاطب عام، کمک می کند مخاطبان این حوزه، اطلاعات ارائه شده را تحلیل کنند و به درک بهتری از امور جاری سازمان برسند.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر تاکید کرد: روابط عمومی باید نماد اعتقاد و اعتماد در جامعه باشد


عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطی در جهان، تاکید کرد: در دنیای ارتباط محور کنونی، روابط عمومی ها وظیفه سنگینی در نشان دادن و معرفی کارهای بسیار بزرگ برعهده دارند.

 سید سعید سید علایی، در نشست روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید نماد اعتقاد و اعتماد در جامعه باشد تا بتواند اعتماد عمومی را جلب کند.

وی ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیریت را رویکردی دانست که انجام آن تنها از طریق حوزه ارتباطات و روابط عمومی امکان پذیر است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، رضایت مندی را یکی از کارکردهای حوزه ارتباطات دانست و افزود: چنانچه اطلاع رسانی به موقع اتفاق بیفتد، موجب می شود مردم به رسانه های بیگانه نیازی نداشته باشند.

سیدعلایی، از ارتقای روابط عمومی ها تا سطح اداره برای بنادر کشور در اصلاح ساختار خبر داد و اضافه کرد: روابط عمومی ، اقناع افکار عمومی را باید در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی جذب سرمایه گذاری را از یکی از نیازهای کشور در شرایط کنونی دانست و گفت: برای این منظور، روابط عمومی با ابزارهای مختلفی که در دست دارد، می تواند بسیار موثر باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر، اشاعه فرهنگ دریایی را یکی دیگر از ماموریت های مهم روابط عمومی های این سازمان برشمرد .

مدیرارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی: روابط عمومی ها؛ نیازمند ارائه پیام جدید، متفاوت و اثرگذار هستند

مدیریت ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: روابط عمومی، مهمترین حوزه برای مدیریت هوشمندانه انعکاس اطلاعات بین سازمان و مردم و ذینفعان است.

وحید رحمتی که در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سخن می گفت، اظهار داشت: سازمان ها وظیفه دارند پاسخگوی مردم و افکار عمومی باشند و یکی از کارکردهای روابط عمومی؛ عمل به این مسئولیت اجتماعی در راستای ارتقای تفاهم سازنده با طیف وسیع مخاطبان است.

رحمتی با بیان اینکه برنامه ۵ ساله ­ای در حوزه ارتباطی سازمان را تدوین شده و در مرحله به روز رسانی قرار دارد، تاکید کرد: قاطعانه می توان اعلام کرد که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در بین سازمان ها و وزارتخانه ها جزو برترین ها هستیم؛ البته آمار و ارزیابی های وزارت راه و شهرسازی نیز تصدیق کننده این مطلب است.

وی با بیان اینکه موفقیت روابط عمومی سازمان بنادر؛ بدون حمایت مدیران ارشد ، به ویژه مدیریت عامل این سازمان اتفاق نمی افتاد، تصریح کرد: در برهه ای هستیم که باید پیام و ایده جدید، متفاوت و اثرگذار ارائه کنیم.

وی افزود: برنامه داریم بر اساس تاکیدات مدیرعامل سازمان بنادر، تولیدات روابط عمومی این سازمان را به سمت جامع نگری و معرفی سازمان برای مخاطبان عام پیش ببریم.

رحمتی با اشاره به ضرورت توسعه ساختاری در روابط عمومی بنادر، از تبدیل واحد ارتباطی سه بندر به اداره روابط عمومی خبر داد و آن را نقطه عطفی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی هستیم.

به گفته مدیریت ارتباطات و بین الملل، واحد انتشارات و دبیری و حوزه اجرایی اشاعه فرهنگ دریایی سازمان بنادر به روابط عمومی این سازمان منتقل شده و این تغییرات اساسی می طلبد تا با توانی مضاعف در انجام وظایف محوله، همت گماریم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد