درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:55   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42977صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 10:00
گزارش برگزاری نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی/ روابط عمومی ها اکثر اوقات چرخ زیرین آسیاب هستند
استاندار مرکزی گفت: به عنوان یک تاکید جدی، همه مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان باید علیرغم مشکلات و سختی هایی که با آنها مواجه هستند، نگاه ویژه ای به حوزه روابط عمومی مجموعه تابعه خود داشته باشند و از آنجاکه روابط عمومی ها آینه و کارنامه عملکرد یک مجموعه هستند، برطرف کردن مشکلات و پیگیری خواسته های آنان را در اولویت قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی با حضور استاندار برگزار شد.

استاندار مرکزی: روابط عمومی ها اکثر اوقات چرخ زیرین آسیاب هستند

استاندار مرکزی گفت: به عنوان یک تاکید جدی، همه مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان باید علیرغم مشکلات و سختی هایی که با آنها مواجه هستند، نگاه ویژه ای به حوزه روابط عمومی مجموعه تابعه خود داشته باشند و از آنجاکه روابط عمومی ها آینه و کارنامه عملکرد یک مجموعه هستند، برطرف کردن مشکلات و پیگیری خواسته های آنان را در اولویت قرار دهند.

سید علی آقازاده در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی با استاندار، با بیان اینکه روابط عمومی ها در موفقیت و پیشبرد اهداف همه مراکز اعم از خدماتی و تولیدی بسیار نقش آفرین هستند، اظهار کرد: گاهی ممکن است یک سازمان یا اداره در راستای انجام وظایف خود به سطح مطلوب نرسیده باشد، اما روابط عمومی ها با ثبت و ضبط دقیق همان آمارها می توانند مستندات خوبی از عملکرد آن مجموعه ارائه دهند؛ البته ممکن است بر عکس این موضوع هم وجود داشته باشد و روابط عمومی یک مجموعه علیرغم موفقیت آن مرکز در پیشبرد اهداف خود به روایت آمار و ارقام، در ثبت و بایگانی اطلاعات عملکرد مناسبی نداشته باشد.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه همکاری روابط عمومی ها با رسانه ها در راستای انعکاس عملکرد یک مجموعه بسیار حائز اهمیت است، افزود: عملکرد روابط عمومی ها با نیروهای شاغل در آن بخش ارتباط مستقیم دارد و کارکنان این بخش می توانند در جهت انعکاس هرچه بیشتر اخبار یک مجموعه یا بالعکس در کاهش ارتباطات همان مجموعه با رسانه های جمعی و جامعه بسیار ثاثیرگذار باشند.

آقازاده افزود: اکثر شناخت ما از یک مجموعه به واسطه زحماتی است که کارکنان بخش روابط عمومی آن مجموعه متحمل می شود و هر چند روابط عمومی ها همواره با کمترین میزان نیرو و امکانات و تجهیزات به کار خود ادامه می دهند، اما متاسفانه آن طور که باید به این بخش مهم از هر مجموعه توجهی نمی شود؛ در واقع می توان گفت روابط عمومی ها اکثر اوقات چرخ زیرین آسیاب هستند و بیشترین بار امور را بر دوش دارند.

وی خاطر نشان کرد: بهترین تبلیغی که می توان برای نظام جمهوری اسلامی و دستگاه های تابعه آن کرد این است که آنچه را انجام می دهیم بدون هیچ کم و کاستی به مردم منتقل کنیم، اما متاسفانه گاهی اوقات همین مهم هم اجرایی نمی شود و در بین یک مجموعه مغفول باقی می ماند.

وی انعکاس اخبار و افزایش تعاملات یک مجموعه با رسانه ها و عموم مردم را یک ارتباط دوسویه دانست و اضافه کرد: این کار علاوه بر اینکه به نوعی یک تبلیغ برای یک مجموعه به حساب می آید، باعث می شود مردم از تمام اموری که در داخل کشور انجام می شود به خوبی آگاه شوند. روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان آن مرکز و سایر مردم، می توانند با انعکاس اخبار یک مجموعه، بسیاری از نواقص را پوشش دهند و باعث تقویت عمکلرد کل آن مجموعه شوند.

استاندار مرکزی بر لزوم پیگیری مشکلات و رفع موانع روابط عمومی ها در همه سازمان ها دستگاه های استان تاکید کرد و گفت: موفقیت یک مجموعه با نحوه فعالیت بخش روابط عمومی ارتباط مستقیم دارد و امیدوارم همه کارکنان بخش روابط عمومی ها با درک اهمیت نقش خود در پیشبرد اهداف یک مجموعه، بیش از گذشته در حوزه کاری خود موفق باشند.

وی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که گاهی مبالغه در انعکاس اخبار می تواند اقدامی بر علیه تبلیغ باشد، اما بحث ما بیشتر بر این است که باید واقعیات به درستی بیان شوند و در انعکاس آنها هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد.

معاون استاندار مرکزی: افکار عمومی هیچ گاه نباید دست کم گرفته شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: افکار عمومی هیچ گاه نباید دست کم گرفته شوند چراکه در صورتی که بتوانیم غالب اندیشه یک جامعه را با خود همراه کنیم می توانیم کوه را هم جابجا کنیم.

بهروز اکرمی روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه، در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی با استاندار، با بیان اینکه به هر میزانی که رئیس یک روابط عمومی پرجنب و جوش تر و فعال تر باشد و نسبت به امور اطراف خود اطلاع بیشتری داشته باشد، آن جامعه موفق تر خواهد بود، اظهار کرد: روابط عمومی ها می توانند در بسیاری از مواقع نقش تسهیل گر را داشته باشند و بر روی مسائل پیرامون خود بسیار تاثیرگذار باشند.

وی افزود: اعضای هیأت رئیسه روابط عمومی ها در نگاه اول باید به این موضوع بپردازند که آیا توانسته اند اداره تحت نظر خود را بر اساس چارچوب های تعیین شده و معیارهای مشخص به فعالیت وادار کنند یا خیر. کارکنان یک سازمان، جامعه هدف رئیس یک اداره روابط عمومی است و یک رئیس مطلع باید بداند که تا چه اندازه توانسته است ارتباط درونی و درون سازمان با اجزای یک مجموعه به عنوان مهم ترین عناصر یک سازمان برقرار کند.

وی روسای روابط عمومی ها را متولی اصلی ارتباطات درون سازمانی یک مجموعه عنوان کرد و گفت: افزایش ارتباطات و تعمیق و گسترش تعاملات یک روابط عمومی با نیروی انسانی شاغل در آن مجموعه بسیار حائز اهمیت است و روابط عمومی ها در این زمینه مسئولیت مستقیم دارند. وجود یک روابط عمومی منحصر به فرد در یک مجموعه باعث می شود روابط درون سازمانی اعضای یک سازمان یا اداره حسنه شود و انگیزه و جنب و جوش کافی در میان نیروهای آن وجود داشته باشد.

اکرمی خدمت گیرندگان را یکی دیگر از جوامع هدف روابط عمومی ها دانست و اضافه کرد: نحوه ارتباط گیری و افزایش تعاملات یک روابط عمومی با جامعه هدف خود باید یکی از اصلی ترین دغدغه های رئیس روابط عمومی باشد. روابط عمومی ها باید از میزان رضایت جامعه هدف خود از خدمات سازمان به خوبی آگاه باشند و در صورت اطلاع از کمبود رضایت عمومی، بلافاصله این موضوع را با رئیس مجموعه در میان بگذارند. از طرفی اگر روابط عمومی ها از میزان رضایت جامعه هدف از عمکلرد سازمان و یا اداره خود اطلاع نداشته باشند، نشان می دهد آن روابط عمومی به خوبی نتوانسته است با جامعه هدف ارتباط برقرار کند.

وی به دو نعمت ویژه خداوند به انسان یعنی عقل برای اندیشیدن و زبان برای بیان اندیشه ها، اشاره کرد و افزود: در واقع روابط عمومی ها به مانند عقل و زبان یک مجموعه هستند می توانند روابط آن مجموعه را تسهیل کنند. بیان، سلاح روابط عمومی هاست و در پیشبرد اهداف یک مرکز باید اصل بر اندیشیدن و بیان اندیشه ها از سوی روابط عمومی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: اتخاذ تصمیمات صحیح از سوی مدیر یک مجموعه با میزان تعامل آن مجموعه با جامعه هدف خود ارتباط مستقیم دارد و به اعتقاد من فعالیت روابط عمومی هر مجموعه هیچ گاه نباید متوقف شود، بلکه باید تا انتها ادامه داشته باشد و برنامه های متنوعی برای تداوم فعالیت های آن تعریف شود.

اکرمی در پایان تاکید کرد: افکار عمومی هیچ گاه نباید دست کم گرفته شوند چراکه در صورتی که بتوانیم غالب اندیشه یک جامعه را با خود همراه کنیم می توانیم کوه را هم جابجا کنیم؛ از طرفی در صورتیکه افکار عموم یک جامعه با ما همراه نباشند، حتی اگر طرف حق هم باشیم و حرف هایمان کاملا صحیح باشد، به کرسی نشاندن آن بسیار سخت خواهد بود. بر همین اساس روابط عمومی ها باید افکار جامعه هدف خود را با مجموعه خود هماهنگ کنند تا بتوانند اهداف خود را با سهولت بیشتری به سرانجام برسانند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گفت: روابط عمومی های با شرایط ایده آل خود فاصله دارند

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی و هدایت بسترهای سنتی به سمت روابط عمومی الکترونیک، از الزامات موفقیت در حوزه ارتباطات و روابط عمومی است.

فائزه عقیلی روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه، در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی با استاندار، با بیان اینکه زمانی اقدامات روابط عمومی ها با موفقیت همراه می شود که مبنای آنها بر اساس تحقیق و پژوهش باشد، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید در کنار سایر فعالیت های خود، افکار سنجی را مورد توجه قرار دهند و از روش ها و شیوه های نوین اطلاع رسانی برای انعکاس اخبار خود استفاده کنند و حوزه خود را از بسترهای سنتی و قدیمی به سمت یک روابط عمومی الکترونیک توسعه دهند.


وی افزود: در حال حاضر روابط عمومی های ما با شرایط ایده آل خود فاصله دارند که بر همین اساس باید از این حوزه ها حمایت های بیشتری صورت بگیرد و منابع مورد نیاز آنها تامین شود تا روابط عمومی ها بتوانند به دستاوردهای مدنظر خود دست پیدا کنند.


عقیلی با تاکید بر اینکه بحث روابط عمومی الکترونیک سال گذشته در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در این راستا، در سال گذشته دوره آموزشی خوبی برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان همراه بود و بازخورد خوبی هم داشت.


وی افزود: سعی داریم دور دوم این دوره آموزشی را در کنار سایر آموزش های خود از قبیل افکار سنجی در طول سال جاری برگزار کنیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، بستر این آموزش ها را به فضای مجازی انتقال دهیم.


عقیلی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد اتحاد و همدلی خوبی بین همه روابط عمومی های استان بوده ایم و امیدواریم این همدلی و مشارکت در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد