درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42971صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 04:56
استاندار اصفهان: ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری از رسالت‌های روابط عمومی‌هاست
استاندار اصفهان گفت: روابط‌عمومی آیینه تمام نمای افکار عمومی است که باید در جهت تقویت آن گام‌های مهمی برداشته شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار اصفهان گفت: روابط‌عمومی آیینه تمام نمای افکار عمومی است که باید در جهت تقویت آن گام‌های مهمی برداشته شود.
 
 عباس رضایی روز شنبه در نشست مجازی با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان از طریق "لایو اینستاگرام" با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی افزود: ایجاد برنامه راهبردی ارتباطی در سال جهش تولید از وظایف بزرگ روابط عمومی‌ها در ابعاد مختلف است، همچنین بهره‌گیری و بهره‌برداری از ابزارهای نوین در تولید محتوا نیازمند تلاش بیشتری است.
 
 وی با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه فضای مجازی تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است از این رو استفاده روابط عمومی‌ها از وسایل الکترونیک و بهره‌مندی از فضای مجازی به صورت مطلوب مورد توجه روابط عمومی‌های استان باشد.
 
 استاندار اصفهان تصریح کرد: روابط عمومی‌ها و فضای مجازی رسالت مهم اخلاق مداری همراه با رفتار و منش خداگانه و به دور از هرگونه تعصب قومی و محلی را در نظر داشته باشند، رسالت فضای مجازی استفاده بهینه از امکانات با رعایت اخلاقیات و پرهیز از نفاق و اختلاف انگیزی در همه موارد است.
 
 وی رسالت مهم و بزرگ روابط عمومی‌ها را تلاش در راستای آموزش سواد رسانه‌ای و اهتمام جدی دستگاه‌ها در این راستا دانست و اظهارداشت: مدیران در همه سطوح برای موفقیت بیشتر راهی جز تقویت روابط عمومی ندارند.
 
 وی تصریح کرد: کاری که باید در شرایط فعلی روابط عمومی‌ها انجام دهند این است که تمهیدات زندگی با کرونا را در جامعه تبیین کنند، همچنین تغییراتی در پسا کرونا انجام دهند و از اقدامات سنتی گذشته دوری کنند.
 
 استاندار اصفهان گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ روابط عمومی‌ها این است که ظرفیت واقعی تولید را شناسایی کرده و آن را به همگان بشناسند.
 
 وی با بیان اینکه ویروس کرونا تهدید است، بیان کرد: اما باید از ظرفیت و همدلی ایجاد شده استفاده و آن‌ها را تبیین کرد همچنین بسترهای سرمایه‌گذاری استان را شناخت معتقدم هنوز هم ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و بسترهای سرمایه‌گذاری زمینه‌ساز جهش تولید و اشتغال می‌شود.
 
 رضایی، تلاش بیشتر روابط عمومی‌ها در زمینه ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری را از رسالت‌های روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ارکان‌ نظارتی و بازرسی در سال جاری باید نگرش را عوض کنند و بر کار مدیران منفعل نظارت و بازرسی کنند که روابط عمومی‌ها در این زمینه وظایفی را برعهده دارند.
 
 وی اظهارداشت: توسعه استان وظیفه همگان است و این مهم بدون اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی امکان پذیر نیست، از این رو زیربنای توسعه توسط روابط عمومی‌ها باید ایجاد شود.
 
 استاندار اصفهان گفت: روابط عمومی باید مظهر و آیینه افکار عمومی و اراده و مطالبات بحق مردم باشد و با تحلیل زیبا در خصوص نیمه‌ها خالی اظهار نظر کند.
 
 وی ادامه داد: ما امروز نیازمند وحدت رویه، هماهنگی، همدلی در همه اقشار و سطوح اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی هستیم در غیر این صورت ضربه خواهیم خورد.
 
 رضایی با اشاره به نامگذاری سال 99 بعنوان سال جهش تولید افزود: از روابط عمومی‌های استان انتظار داریم که در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برنامه ریزی و تلاش بیشتری داشته باشند، همچنین میان بخش خصوصی و دولتی تفاوتی وجود ندارد که به غیر از هریک کارها و اقدامات به پیش نمی‌رود.
 
 وی با بیان اینکه امروز بسیاری سعی بر ناامیدی ملت دارند، افزود: یکی از رسالت‌های بزرگ روابط عمومی این است که سیاست و نقش مطلوب دولت و تمهیدات زندگی با کرونا را برای جامعه ترسیم کنند.
 
 سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: همراهی و همدلی خوبی را در روابط عمومی‌های استان شاهد هستیم.
 
 عباس میرزایی نیا گفت: در این جلسه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مدیر روابط عمومی هلال احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، اتاق بازرگانی و محیط زیست ما را همراهی می‌کنند.
 
 وی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های سال 99 بعنوان سال جهش تولید اقداماتی را روابط عمومی‌ها آغاز کردند و ما هم در حال تدوین برنامه مدون و دستور العمل اجرایی در این راستا هستیم.
 
 27 اردیبهشت به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد