درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42968صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 08:34
تاکید وزیر راه و شهرسازی بر نقش برجسته روابط عمومی ها در گذار از شرایط جدید با ارتقای دانش کرونایی مردم
در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی( ۲۷ اردیبهشت ماه) و به واسطه همه گیری ویروس منحوس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، به نظر می‌رسد آسان‌سازی همگرایی و همبستگی ملی در میان ایرانیان و کمک به پیشبرد سیاست‌های ملی و افزایش سطح مشارکت اجتماعی، صرفا از طریق برقراری ارتباطات مجازی و شبکه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ممکن خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:
در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی( ۲۷ اردیبهشت ماه) و به واسطه همه گیری ویروس منحوس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، به نظر می‌رسد آسان‌سازی همگرایی و همبستگی ملی در میان ایرانیان و کمک به پیشبرد سیاست‌های ملی و افزایش سطح مشارکت اجتماعی، صرفا از طریق برقراری ارتباطات مجازی و شبکه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ممکن خواهد بود.

امروزه برجستگی بیش از پیش فناوری ارتباطی و اطلاعاتی برای شکل دهی به تبادلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، علمی و...در جهت برقراری تفاهم، همبستگی و همکاری ملی ایرانیان برای توسعه ایران اسلامی امری روشن و حیاتی است.

دستگاه جامع اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی نیز می‌تواند با استفاده از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دوران پساکرونا، در ارائه تصویری واقعی از خدمات و دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های حمل‌و‌نقل و مسکن و شهرسازی و همچنین مدیریت و تسهیل ارتباط مردم نقش موثری ایفا کنند و برقراری ارتباطات دوسویه و تعاملی را تسهیل کنند.


علاوه بر این ضرورت استفاده از اطلاعات کرونایی برای ایجاد دانش و آگاهی کرونایی - منظور همان آگاهی از راه های مقابله با ویروس کرونا است- در میان ملت شریف ایران اسلامی از امور دیگری است که روابط عمومی‌ها می‌توانند بدان اهتمام داشته باشند.

ضمن شادباش ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ، توفیقات روز افزون همه دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی به ویژه کارکنان روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در اقصی نقاط میهن عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد