درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 21:59   

اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی

  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  اشتباهات در فروش
  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق
  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42962صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 23:37
مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای: مهندس راه، راه روابط عمومی را برای همیشه هموار کرد
منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر رروابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن تبریک فرا رسیدن27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به تمامی فرهیختگان و فعالان در این عرصه، از یک راهبرد کاربردی و عملیاتی در حوزه روابط عمومی سازمان متبوع و قابل تسری در حوزه روابط سایر سازمانها خبر داد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر رروابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن تبریک فرا رسیدن27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به تمامی فرهیختگان و فعالان در این عرصه، از یک راهبرد کاربردی و عملیاتی در حوزه روابط عمومی سازمان متبوع و قابل تسری در حوزه روابط سایر سازمانها خبر داد.


مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: همواره در جایگاه کارمندمخاطب و کارشناس روابط عمومی در سال هایی که در بخش دولتی فعالیت داشتم، تصویر شفافی از عملکرد روابط عمومی دراین بخش نداشتم و تصویر غالب و عینی این بود که روابط عمومی متصل به مدیر ارشدسازمان است و نیازهای ارتباطی و اطلاع رسانی آن را صرفا مطرح و پیگیری می کند. و در اغلب دستگاه ها این موضوع ملموس بود. وی افزود: دوسال پیش زمانی که وارد روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای شدم، در اولین روز کاری ام با بحران مطالبات رانندگان بخش جمل ونقل جاده ای مواجه بودم که ازیک سو تصویر ذهنی اشاره شده از عملکرد و رویکرد غالب روابط عمومی مبنی برچشم و گوش رئیس سازمان را داشتم و از سوی دیگر رانندگان انتظاراتی داشتند که بیم آن می رفت در پاسخ گویی شفاف ،با این رویکرد در تضادباشد تا اینکه رئیس سازمان و مهندسی که تخصص آن در راه و راهداری بود در اولین نشست کاری، راه را برای همیشه با جمله کلیدی و راهبردی برای من و همکارانم در روابط عمومی هموار کرد.


فخاران با اشاره به این راهبرد تبین شده از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار داشت: روابط عمومی سازمان و بخش حمل ونقل و راهداری باشید نه روابط عمومی رئیس سازمان.که با چنین راهبردی توانستیم با پشتوانه قوی و با آرامش خاطر دردوران مطالبات رانندگان، حضور استراتژی مند داشته باشیم و در جائیکه رانندگان بعضا از رئیس سازمان انتقاد می کردند ، مراتب اعتراض آنان را شفاف منتقل و منتشر می کردیم و این امر زمینه اعتماد رانندکان تلاشگر حمل ونقل جاده ای را برانگیحت و به لطف الهی همراهی مورد انتظار حاصل شد.


مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تصریح کرد: این راهبرد شاکله اعتقادی رئیس سازمان بود و با وجود مطالبات اعترض گونه رانندگان،در میان آنها حضور می یافت و به دقت خواسته های آنان را استماع می کرد و تاکید داشت که به جای حرف ایشان، مطالبات رانندگان را مطرح و پیگیری کنیم و بعد از آن نیز در همه امور از تبلیغ خودش و استفاده از تصاویر و فیلم و انتشار آن، تلاش دارد که ممانعت کند و اعتقاد دارد این فرصت برای ذی نفعان و کاربران تخصیص یابد.


وی خاطر نشان کرد: شایداین راهبرد در سازمان ها یا در محافل تخصصی و هم اندیشی فرهیحتگان روابط عمومی در قالب شعار گونه مطرح شده باشد اما به عنوان یک راهبرد عملیاتی ،ازسوی روسای سازمان کمتر پشتیبانی می شده است . از اینرو در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت یافتم تا ضمن طرح این موضوع ، از تمام همکارانم که در اجرای این راهبرد در ستاد مرکزی و استانها اهتمام ورزیدند، تشکر و قدردانی کنم و انتظار می رود مدیران کل استانها نیز با همراهی بیش از پیش مدیران روابط عمومی، حافظ میراث گرانبهای ریاست سازمان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و توجه به مخاطب محوری در سازمان به جای مدیر محوری محض باشند و در خاتمه از همه آنان و کسانی که با اندیشه ورزی صحیح و انسان محوری و مخاطب محوری، داعیه اعتلا ی خدمت در عرصه ارتباطات و روابط عمو می را دارند ، مراتب سپاس و قداردانی خود را به عنوان عضو کوچک جامعه روابط عمومی اعلام می دارم.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک چرخه عمر محتوا


  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل


  انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی