درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42928صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 14:01
مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است
اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفه‌ای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم می‌سازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد می‌نماید.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: نقش روابط عمومی صیانت از شأنیت و اعتبار سازمان است.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز جهانی و ارتباطات که با حضور حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره این بانک به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور مدیران استانی، معاونین استان‌ها و مسئولین روابط عمومی استان‌ها برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی به‌عنوان حلقه ارتباطی میان سازمان و ذینفعان، کارکردهای مؤثری داشته است و تأثیرات زیادی در رشد و پیشرفت سازمان و اعتلای درجه اعتبار و شأنیت سازمان دارد. معادی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی از بدو خلقت بشر و در بحث انتقال پیام و نقش ارتباطی پیامبران حائز اهمیت بوده است افزود: روابط عمومی از سویی به‌عنوان زبان گویای بانک، وظیفه اطلاع‌رسانی و انتشار اطلاعات موردنیاز مخاطبین را بر عهده دارد و از سویی دیگر به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، وظیفه دریافت بازخوردها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان را به مدیران ارشد سازمان منعکس می‌نماید.
 
 معادی بابیان اینکه نقش بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل طرح‌های ملی، منشأ خدمات و تأثیرات مثبتی در استان‌های مختلف سراسر کشور داشته است افزود: بر اساس برنامه عملیاتی ابلاغی به استان‌ها، معرفی طرح‌های موردحمایت بانک و تأثیرگذاری طرح‌ها و پروژه‌ها در اشتغال و تولید منطقه‌ای از مهم‌ترین راهبردهای اطلاع‌رسانی بانک در سراسر کشور می‌باشد که موجب آگاهی عموم جامعه از خدمات توسعه‌ای بانک و ایجاد اعتبار بیشتر بانک در میان اقشار می‌شود.
 
 مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: اشراف و تسلط فعال روابط عمومی بر وظایف و کارکردهای محیط حرفه‌ای خود، بستر لازم برای مدیریت بحران در شرایط دشوار را فراهم می‌سازد و امکان تبدیل تهدید به فرصت را برای سازمان ایجاد می‌نماید.
 
 معادی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی بانک در ایام بحرانی شیوع کرونا گفت: کارآفرینان و تعاونگران نگاه ویژه‌ای به نقش حمایتی بانک توسعه تعاون در این روزهای بحرانی دارند و بانک با تعامل مثبت با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، می‌تواند بسترهای جهش تولید و حفظ و ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی را ایجاد نماید و نقش روابط عمومی در این زمینه کارگشا و حیاتی است.
 
 معادی بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین در اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبین و ذینفعان را از راهبردهای روابط عمومی بانک توسعه تعاون دانست و افزود: حضور در رسانه‌های الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی با توجه به اقبال مخاطبین به این رسانه‌ها به‌عنوان یک ضرورت مطرح می‌باشد، ازاین‌رو روابط عمومی بانک توسعه تعاون نیز با رعایت ضوابط حرفه‌ای و با سرعت و کیفیت بالای محتوای تخصصی، در انواع رسانه‌ها حضورداشته است و سلایق گوناگون مخاطبین را پوشش داده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد