درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:12   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42914صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 12:14
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی؛ مدیران باید نیازهای ساختاری و سخت افزاری روابط عمومی ها را برطرف کنند
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران باید میدان کار را برای حضور روابط‌عمومیها باز کنند و نیازهای ساختاری، سخت افزاری و معنوی آنان را برطرف کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران باید میدان کار را برای حضور روابط‌عمومیها باز کنند و نیازهای ساختاری، سخت افزاری و معنوی آنان را برطرف کنند.
 
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت:در اجرای تمامی سیاست های استان به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از شایعه سازی روابط عمومی و رسانه ها نقش بسزایی داشتند.
 
 وی ادامه داد: همکاری آنان موجب شد به رغم کافی نبودن اقلام بهداشتی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا اما مردم با مسئولین همراه باشند و امروز استان خراسان شمالی ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به سایر استان ها صادر کند.
 
 معاون سیاسی استاندار افزود: اطلاع رسانی، اقناع، ایجاد انسجام و افزایش سرمایه اجتماعی از کارکردهای اصلی روابط عمومی هاست.
 
 وی مطرح کرد: با اطلاع رسانی دقیق، شفاف و لحظه ای مشکلات توسط روابط عمومی ها بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.
 
 حیاتی ادامه داد: روابط عمومی ها باید بتوانند جامعه را نسبت به برنامه های سازمان ها و سیاست های در حال اجرا اقناع کنند.
 
 وی افزود: روابط عمومی باید مظهر وحدت و انسجام جامعه باشد که در این راستا روابط عمومی قوی و دارای دانش روز می تواند موجب افزایش سرمایه اجتماعی شود.
 
 حیاتی با تاکید بر اینکه روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و مسئولین هستند، تصریح کرد: روابط عمومی ها در ارتباطی دوسویه باید خدمات دستگاه ها و سازمان ها را به مردم اطلاع دهند و همچنین کمبودها و مشکلات مردم را به سمع و نظر مدیران برسانند.
 
 در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی، امور بین الملل و تشریفات استانداری خراسان شمالی نیز گفت: نبود آموزش های تخصصی و لازم از مشکلات اصلی روابط‌عمومی های دستگاه های اجرایی استان است.
 
 علی قلیزاده افزود: در شهرستان ها برخی از مدیران روابط عمومی همزمان پست کاری دیگری دارند و نگاه به حوزه روابط عمومی به مانند دو و یا سه دهه گذشته است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد