درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42850صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 26 اردیبهشت 1399 - 10:35
روابط عمومی؛ خوب، بد، زشت
غلامرضاشمس ناتری/ کارشناس روابط عمومی - درد ما از بی توجهی است! درد ما از نداشتن اعتبار است! درد ما از نبود امکانات است! درد ما از نادیده انگاشتن حقوق و مزایای مان است! درد ما دخالت های بی مورد است! درد همه ی ما هم جنس یکدیگر است!
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| داستان پر غصه ی روابط‌عمومیها نه در ظرف این یک مناسبت می گنجند و نه در طول 365 روز سال!
 
 تا زمانی که نگاه مدیران دستگاه های خصوصا دولتی به روابط عمومی تغییر نکند، درب روی همان پاشنه می چرخد!
 
 نگاهی که شاید اغلب مدیران به روابط عمومی های خود دارند به سان همان مرغی است که سرش را درعزا و عروسی می بُرَند!
 
 شاید این روز (27 اردی بهشت) همان روز موعودی باشد که بتوانیم غصه ها، درد و دل ها، آمال و آرزهایمان را بی پرده و بدون لکنت زبان بر سرزبان جاری سازیم و سبکبال شویم!
 
 نه لوح تقدیر و نه پیام تبریک نمی تواند ما را مسرور و خوشحال کند! فقط بگذارند حرفمان را بزنیم! بگوییم ما آن مرغ عزا و عروسی نیستیم که سرمان را ببرند! ما نیز در چرخه مدیریت و اطلاع رسانی می توانیم یکی ازدو بال مدیر و دستگاه متبوع باشیم.
 
 ما را به خود باوری برسانند! ما را ارج نهند! ما را برای یک خطای کوچک مورد مواخذه قرار ندهند! ما را بشناسند! ما را درک کنند! ما را نیازارند! ما را ...
 
 همه ی ما کسانی که در روابط عمومی فعالیت داریم شاید یک یا چند درد مشترک داشته باشیم! این دردها بی شمارند.
 
 درد ما از بی توجهی است! درد ما از نداشتن اعتبار است! درد ما از نبود امکانات است! درد ما از نادیده انگاشتن حقوق و مزایای مان است! درد ما دخالت های بی مورد است!
 
 درد همه ی ما هم جنس یکدیگر است!
 
 آی مدیران عزیز! بیایید این روز به دردمان گوش دهید! ما (روابط عمومی) پل ارتباطی شماست! این پل را خراب نکنید! بگذارید ما مقاوم در برابر هر پلشتی و زشتی و انکارها باشیم! بیایید پایه های این پل را دربرابر سیل های مخرب تقویت کنید تا بتوانید خود براحتی از این پل به سلامت عبور نمایید.
 
 ما کنایه ها را به جان می خریم! ما نواقص را با آنچه آموختیم برطرف می کنیم. ما چشم و گوش و زبان شما در دستگاه تحت مدیریت تان هستیم.
 
 روابط عمومی جز نگاه و حمایت چیزی نمی خواهد! او دلخوش و سرمست از تقدیر و تشکر نیست! گاهی درب اطاقمان را نیز بزنید یک خدا قوت، خستگی کار و فعالیت را از ما می زداید.
 
 ما موجودات سرسخت و کم توقعی هستیم که فقط نیاز به حمایت داریم تا به بالندگی برسیم ...
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد