درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:41   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42849صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 26 اردیبهشت 1399 - 10:33
وسعت مشغله های روابط عمومی
علی قلی زاده مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی - با توسعه مشغله های کارکنان روابط عمومی لازم است پشتیبانی و حمایت سازمانها از متولیان افکار عمومی بیشتر شود تا غم نداشتن تجهیزات و نبود پشتیبانی به فشار کاری و استرس ها اضافه نشود و این سختی کار به حداقل ممکن، کاهش یابد و الا استرس های ناشی از کار در روابط عمومی موجب می شود کارکنان، کار در دیگر بخش ها را ترجیح داده و این فضا به جایی برای شکنجه کارکنان روابط عمومی و خانواده هایشان باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا، مغز متفکر، قلب تپنده و نگاه آینده نگر،۶ ویژگی بزرگی هستند که متولیان روابط‌عمومی در سازمان ها باید از آن برخوردار باشند.
 
 حال تصور کنید با توسعه این میزان از شبکه های ارتباطی در این ایام، این زبان و چشم و مغز و گوش و قلب و نگاهی که چشم اندازها را می خواهد ترسیم کند؛ مدیران و کارکنان روابط عمومی باید چه میزان از حمایت و پشتیبانی سازمان خود را برخوردار باشد که همه سنگینی کوهی از خواسته ها و انتظارات مردم در شبکه های مختلف ارتباطی را به تنهایی بر گرده ی خود احساس نکنند.
 
 مدیریت افکار عمومی در دنیای امروز یکی از دغدغه های بزرگ و اساسی سازمانهاست که به متولیانش را به میزان زیادی از استرس و فشارها همراه کرده است و این مدیریتها با ارائه پیام های رسمی، دیدگاه های سازمانی، بیانیه ها و موضع گیری ها و همچنین تولیدات محتوایی در اشکال و انواع مختلف در شبکه های مختلف ارتباطی توسط مدیران روابط عمومی مدیریت می گردد.
 
 پل بودن روابط عمومی ها مابین خواسته ها و انتظارات مردم و ایده و برنامه های مسئولان دلیل دیگری است تا مدیران روابط عمومی شایسته ترین افراد برای مدیریت افکار عمومی باشند و بهتر از همه تعادل و تعامل را رقم بزنند.
 
 توسعه علم به ویژه در بخش ارتباطات، سازمان ها را در دنیای امروز با انبوهی از شبکه‌های ارتباطی مواجه کرده است.
 
 کارکنان روابط عمومی بنا به رسالتی که در تعریف شغل خود دارند؛ نه تنها باید در این فضاهای متنوع و متعدد ارتباطی به خاطر حضور اکثریت مردم حضور داشته باشند بلکه لازم است به تولید محتوا و راهبری افکار عمومی بپردازند.
 
 با توسعه مشغله های کارکنان روابط عمومی لازم است پشتیبانی و حمایت سازمانها از متولیان افکار عمومی بیشتر شود تا غم نداشتن تجهیزات و نبود پشتیبانی به فشار کاری و استرس ها اضافه نشود و این سختی کار به حداقل ممکن، کاهش یابد و الا استرس های ناشی از کار در روابط عمومی موجب می شود کارکنان، کار در دیگر بخش ها را ترجیح داده و این فضا به جایی برای شکنجه کارکنان روابط عمومی و خانواده هایشان باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ایزدی
| 1399/2/26 - 13:21 |     0     0     |
🌎 به بهانه روز روابط عمومی وارتباطات

تغییرات عمده‌ای که امروزه در جوامع صورت می‌گیرد عبارت‌اند از:
انفجار اطلاعات، رشد سریع تغییرات تکنولوژی، دانایی محوری، تغییرات جمعیتی، و تغییر و تحول در خواسته ها و نیازهای تأمین‌کنندگان، دولت‌مردان و مشتریان است
این تغییرات با ابزارهای پژوهشی، افکارسنجی، نیازسنجی و نظرسنجی و تحقیقاتی که روابط عمومی جزو وظایف اصلی خود می‌داند در محیط زندگی سازمان کشف و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد
واستراتژی سوار بر موج تغییر شدن و یا انحراف مسیر تغییر و محافظت از سازمان و یا مقابله با تغییر را تدوین و طراحی می‌کند
از جمله مهم‌ترین مسایلی که موجب شده است تا روابط‌عمومی‌ها در تیم تصمیم‌گیران عالی رتبه سازمان جای گیرند، همین تغییرات شتابان محیطی است . و فلسفه‌ روابط‌عمومی نشان داده است که قدرت حل بحران‌های ناشی از تغییرات را دارد و می‌تواند بهترین بهره‌برداری را از تغییرات کند و چون عمده تغییرات در عرصه بینش و رفتار و عواطف انسانی صورت می‌گیرد، رویکرد روابط‌عمومی بهترین مکانیزم رفتار با تغییر قلمداد شده است
—دانش، معرفت و بینش انسان عامل تغییر هم در رفتار فردی و گروهی است و هم عامل تغییر تکنولوژی و ساختار سازمان و یا استراتژی‌های آن است.

دولت پاسخگو باید در ارتباط با مردم بهترین نمره را داشته باشد و به فن روابط عمومی به عنوان علم و تخصص نگاه شود .
روابط عمومی دولت باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشد و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان دهد لذا میطلبد دستگاه های اجرایی، روابط عمومی های فعال داشته باشند.

ازطرفی برای موفقیت در مدیریت، روابط عمومی ها ضمن داشتن ساختار مطمئن ومستحکم
۱- همگام بودن با تکنولوژی
۲- مدیریت اطلاعات
۳- تعادل احساسات
۴-‌ مدیریت بر ارتباطات
۵- توانایی سازگار شدن با محیط
۶- مدیریت منابع
۷- اخلاق خوب
۸- تنوع در محیط کار
۹- هدایت کنید، نه مدیریت
۱۰-داشتن اهداف بلند مدت

ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
والبته همه این دستاوردها مرهون توجه ویژه ومستمر سیاست گزاران ومدیران ارشد نظام وهمچنین وجود ساختار وجایگاهی قوی در مجموعه مدیریت ها است.

روز ۲۷ اردیبهشت مصادف با روز روابط عمومی وارتباطات را به نقش آفرین روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک وتهنیت می گوئیم.

t.me/enakaas


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد