درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 13:50   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42849صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 26 اردیبهشت 1399 - 10:33
وسعت مشغله های روابط عمومی
علی قلی زاده مدیر روابط عمومی استانداری خراسان شمالی - با توسعه مشغله های کارکنان روابط عمومی لازم است پشتیبانی و حمایت سازمانها از متولیان افکار عمومی بیشتر شود تا غم نداشتن تجهیزات و نبود پشتیبانی به فشار کاری و استرس ها اضافه نشود و این سختی کار به حداقل ممکن، کاهش یابد و الا استرس های ناشی از کار در روابط عمومی موجب می شود کارکنان، کار در دیگر بخش ها را ترجیح داده و این فضا به جایی برای شکنجه کارکنان روابط عمومی و خانواده هایشان باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا، مغز متفکر، قلب تپنده و نگاه آینده نگر،۶ ویژگی بزرگی هستند که متولیان روابط‌عمومی در سازمان ها باید از آن برخوردار باشند.
 
 حال تصور کنید با توسعه این میزان از شبکه های ارتباطی در این ایام، این زبان و چشم و مغز و گوش و قلب و نگاهی که چشم اندازها را می خواهد ترسیم کند؛ مدیران و کارکنان روابط عمومی باید چه میزان از حمایت و پشتیبانی سازمان خود را برخوردار باشد که همه سنگینی کوهی از خواسته ها و انتظارات مردم در شبکه های مختلف ارتباطی را به تنهایی بر گرده ی خود احساس نکنند.
 
 مدیریت افکار عمومی در دنیای امروز یکی از دغدغه های بزرگ و اساسی سازمانهاست که به متولیانش را به میزان زیادی از استرس و فشارها همراه کرده است و این مدیریتها با ارائه پیام های رسمی، دیدگاه های سازمانی، بیانیه ها و موضع گیری ها و همچنین تولیدات محتوایی در اشکال و انواع مختلف در شبکه های مختلف ارتباطی توسط مدیران روابط عمومی مدیریت می گردد.
 
 پل بودن روابط عمومی ها مابین خواسته ها و انتظارات مردم و ایده و برنامه های مسئولان دلیل دیگری است تا مدیران روابط عمومی شایسته ترین افراد برای مدیریت افکار عمومی باشند و بهتر از همه تعادل و تعامل را رقم بزنند.
 
 توسعه علم به ویژه در بخش ارتباطات، سازمان ها را در دنیای امروز با انبوهی از شبکه‌های ارتباطی مواجه کرده است.
 
 کارکنان روابط عمومی بنا به رسالتی که در تعریف شغل خود دارند؛ نه تنها باید در این فضاهای متنوع و متعدد ارتباطی به خاطر حضور اکثریت مردم حضور داشته باشند بلکه لازم است به تولید محتوا و راهبری افکار عمومی بپردازند.
 
 با توسعه مشغله های کارکنان روابط عمومی لازم است پشتیبانی و حمایت سازمانها از متولیان افکار عمومی بیشتر شود تا غم نداشتن تجهیزات و نبود پشتیبانی به فشار کاری و استرس ها اضافه نشود و این سختی کار به حداقل ممکن، کاهش یابد و الا استرس های ناشی از کار در روابط عمومی موجب می شود کارکنان، کار در دیگر بخش ها را ترجیح داده و این فضا به جایی برای شکنجه کارکنان روابط عمومی و خانواده هایشان باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ایزدی
| 1399/2/26 - 13:21 |     0     0     |
🌎 به بهانه روز روابط عمومی وارتباطات

تغییرات عمده‌ای که امروزه در جوامع صورت می‌گیرد عبارت‌اند از:
انفجار اطلاعات، رشد سریع تغییرات تکنولوژی، دانایی محوری، تغییرات جمعیتی، و تغییر و تحول در خواسته ها و نیازهای تأمین‌کنندگان، دولت‌مردان و مشتریان است
این تغییرات با ابزارهای پژوهشی، افکارسنجی، نیازسنجی و نظرسنجی و تحقیقاتی که روابط عمومی جزو وظایف اصلی خود می‌داند در محیط زندگی سازمان کشف و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد
واستراتژی سوار بر موج تغییر شدن و یا انحراف مسیر تغییر و محافظت از سازمان و یا مقابله با تغییر را تدوین و طراحی می‌کند
از جمله مهم‌ترین مسایلی که موجب شده است تا روابط‌عمومی‌ها در تیم تصمیم‌گیران عالی رتبه سازمان جای گیرند، همین تغییرات شتابان محیطی است . و فلسفه‌ روابط‌عمومی نشان داده است که قدرت حل بحران‌های ناشی از تغییرات را دارد و می‌تواند بهترین بهره‌برداری را از تغییرات کند و چون عمده تغییرات در عرصه بینش و رفتار و عواطف انسانی صورت می‌گیرد، رویکرد روابط‌عمومی بهترین مکانیزم رفتار با تغییر قلمداد شده است
—دانش، معرفت و بینش انسان عامل تغییر هم در رفتار فردی و گروهی است و هم عامل تغییر تکنولوژی و ساختار سازمان و یا استراتژی‌های آن است.

دولت پاسخگو باید در ارتباط با مردم بهترین نمره را داشته باشد و به فن روابط عمومی به عنوان علم و تخصص نگاه شود .
روابط عمومی دولت باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشد و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان دهد لذا میطلبد دستگاه های اجرایی، روابط عمومی های فعال داشته باشند.

ازطرفی برای موفقیت در مدیریت، روابط عمومی ها ضمن داشتن ساختار مطمئن ومستحکم
۱- همگام بودن با تکنولوژی
۲- مدیریت اطلاعات
۳- تعادل احساسات
۴-‌ مدیریت بر ارتباطات
۵- توانایی سازگار شدن با محیط
۶- مدیریت منابع
۷- اخلاق خوب
۸- تنوع در محیط کار
۹- هدایت کنید، نه مدیریت
۱۰-داشتن اهداف بلند مدت

ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
والبته همه این دستاوردها مرهون توجه ویژه ومستمر سیاست گزاران ومدیران ارشد نظام وهمچنین وجود ساختار وجایگاهی قوی در مجموعه مدیریت ها است.

روز ۲۷ اردیبهشت مصادف با روز روابط عمومی وارتباطات را به نقش آفرین روابط عمومی و اطلاع رسانی تبریک وتهنیت می گوئیم.

t.me/enakaas


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها