درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42845صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 - 15:46
پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی
بی تردید شرایط پیچیده کنونی بیش از هرزمان دیگری ضرورت بازگشت به ارزش های بلندی چون صداقت ، شفافیت، درستی اطلاعات، اجتناب از پنهانکاری و تقویت پیوندهای واقعی با نهادهای مدنی ورسانه های مسئول را پیش روی روابط عمومی ها قرارداده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 27 اردیبهشت، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به عنوان نخستین نهاد مدنی، صنفی کشور در حوزه روابط عمومی و ارتباطات به فعالان و کارشناسان صدیق و سختکوش این حوزه صمیمانه تبریک میگوییم و برای رهروان این مسیر دشوار و حساس در خدمت به مردم و غلبه برکاستیها و مشکلات، موفقیت روز افزون آرزو میکنیم.


از اواخر سال 98 تاکنون فضای ارتباطی جهان و ایران بی چون وچرا تحت تاثیرات عمیق ویروس فراگیر کرونا و آسیب های غیرقابل جبران جانی و مادی آن قرارگرفته و دراین میان چگونگی تدابیر و کیفیت رفتار و عملکرد دولتها، سازمانها و موسسات درقبال انتظارات مردم ومخاطبانشان درمعرض داوری روزمره واقع گردیده است.


به این ترتیب توجه به جایگاه و نقش روابط عمومی ها به عنوان نهاد واسط میان جامعه و دستگاههای مختلف دردستورکار قرارگرفته و ایفای وظایف ذاتی و کلیدی این نهاد به ویژه در مقوله اعتمادسازی، به نیازی مبرم مبدل شده است.


بی تردید شرایط پیچیده کنونی بیش از هرزمان دیگری ضرورت بازگشت به ارزش های بلندی چون صداقت ، شفافیت، درستی اطلاعات، اجتناب از پنهانکاری و تقویت پیوندهای واقعی با نهادهای مدنی ورسانه های مسئول را پیش روی روابط عمومی ها قرارداده است.


ازسوی دیگر گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی دراین برهه حساس به معنای کمک به احیاء و تقویت این ارزشها در نظام مدیریتی کشور نیز هست ؛ چراکه ارتباطات اجتماعی بخشی از تکالیف مدیریت درهر سازمان ونهادی محسوب می شود و درواقع اعتقاد قلبی و عملی مدیران به پاسخگویی درقبال افکارعمومی و عمل به این اعتقاد درمسیر تدوین و اجرای برنامه های خرد و کلان ، مهمترین شرط اعتمادسازی محسوب می شود.


انجمن روابط عمومی ایران همچنین با ادای احترام نسبت به جانباختگان فاجعه فراگیر کرونا ، مراتب تقدیرخودرا به جامعه خدمتگزار نظام سلامت تقدیم داشته و از دست اندرکاران امور ارتباطات اجتماعی در تمامی بخش ها دعوت می کند تا درکنار تسهیل ارائه خدمات دستگاه ها و موسسات به مردم دراین شرایط دشوار، به سهم خود درزمینه ثبت ومستندسازی تلاش ها و انعکاس صادقانه اطلاعات وتقویت فضای اعتماد متقابل با جامعه مخاطبان خود بیش از پیش
کوشا باشند.


خسرو رفیعی
رئیس انجمن روابط عمومی ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد