درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:33   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42829صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 - 23:12
رئیس کمیته ملی المپیک: جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: روابط‌عمومی در‌ فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کمیته ملی المپیک گفت: روابط‌عمومی در‌ فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری در دیدار با مدیران روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: تمامی تلاش‌های شما دیده می‌شود و تمامی این زحمات می‌تواند باعث ارتقا، توسعه و تعالی ورزش کشور شود.

وی با تاکید براین نکته که جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود، گفت: این مهم جز با پذیرفتن تغییر امکان پذیر نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون‌ها به عنوان عضوی از خانواده ورزش یاد کرد که با انسجام و حرکتی هماهنگ یک هدف را دنبال می‌کند.

وی گفت: استراتژی رسمی میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی تعامل، هم افزایی، سازگاری، تعامل و پرهیز از حواشی و مناقشه است.

صالحی امیری از وزارت ورزش و جوانان به عنوان حوزه ستادی ورزش و از فدراسیون‌ها به عنوان خط مقدم مدیریت عملیاتی _ اجرایی و از روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی جامعه، مسوولان و خانواده بزرگ ورزش نام برد که به دور از حواشی و مناقشات در فضای تعامل، مسائل مربوط به ورزش را به پیش ببرند.

در ادامه وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارایه کرد.

رییس کمیته ملی المپیک دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک، دیدار با اعضای شورای المپیک آسیا، شفاف سازی مالی، برنامه‌ای و سیاست گذاری‌ها، مستند سازی و تدوین تاریخ شفاهی ورزش و احداث موزه را اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک نام برد.

صالحی امیری تعامل، هماهنگی و رفاقت را از ویژگی‌های احمدی عنوان کرد.

در این نشست قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیگ، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ارائه گزارش کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد