درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42812صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 - 08:23
5 دلیل برای سرمایه گذاری در یک استراتژی روابط عمومی
کمپین های روابط عمومی می توانند مشتری و کارمندان آینده نگر را به خود جلب کنند، اما تحقق این مهم به برنامه ریزی و آماده سازی نیاز دارد. با تکنیک های صحیح روابط عمومی، می توانید تبلیغات خود را افزایش داده و به دنبال جذب بهترین استعداد باشید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر در حال سرمایه گذاری در یک استراتژی روابط‌عمومی برای تجارت خود هستید، در اینجا 5 دلیل برای این امر ذکر شده است:

روابط عمومی منجر به تولید می شود

باید از هر فرصتی برای جذب مشتری جدید استفاده شود. یک استراتژی روابط عمومی مؤثر می تواند منجر به تحقق این مهم کمک کند. با بدست آوردن نقاط خوب در رسانه ها، کسب وکار شما به مخاطبان کاملاً جدیدی معرفی می شود که شاید هرگز با تلاشهای بازاریابی فعلی امکان پذیر نباشد.

روابط عمومی سرمایه گذاران را جذب می کند

حضور مناسب در رسانه های مناسب می تواند توجه سرمایه گذاران بالقوه را به خود جلب کند. آنها احتمالاً می خواهند درباره شرکت شما و چگونگی سرمایه گذاری اطلاعات کسب کنند. بدون روابط عمومی این مهم امکان پذیر نمی باشد.

روابط عمومی به جذب استعداد کمک می کند

کمپین های روابط عمومی می توانند مشتری و کارمندان آینده نگر را به خود جلب کنند، اما تحقق این مهم به برنامه ریزی و آماده سازی نیاز دارد. با تکنیک های صحیح روابط عمومی، می توانید تبلیغات خود را افزایش داده و به دنبال جذب بهترین استعداد باشید. 

روابط عمومی به شما امکان کنترل تبلیغات را می دهد

اگر نسبت به پیام هایی که در مورد شغل شما ارسال می شود، احساس نیاز می کنید، روابط عمومی به شما کمک می کند که کنترل بیشتری در مورد آنچه در رسانه ها منتشر و پخش می شود داشته باشید.

روابط عمومی مدیریت بحران را فراهم می کند

اگرچه روابط عمومی در مورد ایجاد یک تصویر مثبت در نگاه عموم مردم است، اما به شما کمک می کند تا تبلیغات بد را با تهیه یک برنامه پشتیبان مدیریت و کنترل کنید - البته در بعضی موارد، اجتناب ناپذیر است. آماده شدن با یک استراتژی محکم قبل از وقوع فاجعه می توانید از بروز خسارت قابل ملاحظه جلوگیری کنید.

موارد بسیاری وجود دارد که باید از آن آگاه شوید که می تواند به اعتبار کسب و کار شما آسیب برساند؛ از افشای اطلاعات مشتری تا رفتار شرم آور کارکنان و حتی دادخواستهایی علیه شرکت شما.

 


 

 

 

 

 



 

 

 


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد