درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:49   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42780صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 - 11:55
روزِ! روابط عمومی و روابط عمومیِ روز!!
مجید حیدری - تغییر ماهیت کار و همچنین روش ها و ابزارهای نوین، وجود یک روابط عمومیِ روز حرفه ای، پویا و متفکر را اجتناب ناپذیر نموده است. روابط عمومیِ روز و به معنای علمی و کلاسیک - هوشمند - لازمه موفقیتِ ام-روزِ ما و ایضاً سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی و ... ما در جهانِ ام-روز است.
  

روزنگار تقویم 1399 به 27 اردیبهشت می رسد.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روزی که مزین به نام "ارتباطات و روابط عمومی" است. چه مبارک است این روز که در آغازین فصل سال - بهار- مقرر شده و آن را بخوبی جشن می گیریم. در بهاری که خود، نماد آغازی نو است و تحول و شکوفایی. بهاری که نماد شادابی، طراوت، مهربانی و سرزندگی است؛ و امسال هم که مضاعف به برکات و خیرات ماه پرفیض رمضان المبارک شده است.


نامگذاری یک و این روز بنام "روابط‌عمومی" نه تنها یک اتفاق و صرفا یک عنوان نیست؛ بلکه خود مبین ماهیت، اهمیت و جایگاه ارزنده و سازنده روابط عمومی است.


این روز فرصتی است تا به روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر دستگاه، نهاد و یا ساختار دولتی و یا غیردولتی بیشتر بیاندیشیم. به آنچه که گذشته است و حال می انجامیم. به آینده روشن و امیدواری که خواهیم داشت. به ماهیت و هویت، به ساختار و تشکیلات، روش ها و ابزارها و ... و مهمتر از همه و همه یادی از رفته ها و داشته های انسانی- به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمانی- در صنعت روابط عمومی.


ام-روز و امروزه در عصر دانایی با وجود فنآوری و ابزارهای پیشرفته و به روز دنیا با قابلیت ها و سرعت متفاوت از گذشته ها، اهمیت کار و نیاز روابط عمومیِ را بیش از پیش نمایان کرده است. چنانکه ملاحظه شد در این ایام ناخوب کرونایی روش ها و ابزارهای روز خدماتی- مالی-بانکی-آموزشی و حتی ارتباطی چگونه به ما و روابط اجتماعی ما و بعضا مشاغل و مکاسب ما کمک کردند و بعضا هم در نبودشان جه خساراتی به ما تحمیل شد-سپاس گذار سفیران عرصه سلامت چون پزشکان، پرستاران و ... و بعضا در میدان خدمت چون معلمان، اساتید دانشگاه، بانکی ها، نگهبانان زیبابی و تمیزی پهنه شهری و ... یم-.


تغییر ماهیت کار و همچنین روش ها و ابزارهای نوین، وجود یک روابط عمومیِ روز حرفه ای، پویا و متفکر را اجتناب ناپذیر نموده است. روابط عمومیِ روز و به معنای علمی و کلاسیک - هوشمند - لازمه موفقیتِ ام-روزِ ما و ایضاً سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی و ... ما در جهانِ ام-روز است.


روابط عمومیِ روزِ هوشمند یعنی احساس همگرایی و همراهی سازمان و ذی نفعان باهم. روابط عمومی هوشمند یعنی تعامل و تعامل دو سویه نهاد با مخاطبین خود اعم از مدیران، کارکنان، سهامداران، مشتریان، مردم، رسانه ها و ... با هدف تبیین آینده و چشم انداز سازمانی. در روابط عمومیِ روزِ هوشمند که اخلاق و مسئولیت اجتماعی بسی جایگاه ویژه ای خواهد داشت، تکنولوژی های جدید، ابزاری در دقت و سرعت رسیدن به هدفِ منظور خواهند بود.


روز! روابط عمومیِ روز!! بر شما اساتید، فرهیختگان و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومیِ روز، قرخنده و مبارک همراه با بهترین ها برایتان.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد