درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42763صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 - 08:04
4 راه برای ایجاد اولین تصویر برجسته
ایجاد اولین تصویر عالی می تواند برند شما را به سمت موفقیت سوق دهد. اکنون کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید، بنابراین می توانید تصویری را که می خواهید به سایر نقاط جهان و صنعت خود نشان دهید، تضمین کنید.
  

 

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایجاد اولین تصویر عالی می تواند برند شما را به سمت موفقیت سوق دهد. اکنون کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید، بنابراین می توانید تصویری را که می خواهید به سایر نقاط جهان و صنعت خود نشان دهید، تضمین کنید.

 

 دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

آماده باشید


اطمینان از آمادگی بیانگر اقتدار شماست در عین حال به کاهش اضطراب نیز کمک می کند. شما می توانید در صورت انجام درست کارها و امور، برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود داشته باشید - بنابراین قبل از حضور به یک جلسه، در مورد مشتری بالقوه خود و رویکرد آنها در تجارت، اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین در مورد تاریخچه شرکت و رویدادهای اخیر در صنعت مدنظر، اطلاعات کسب کنید.

همین امر در مورد سایر زمینه های تجارت نیز صدق کند.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات اولیه در دسترس است


اگر افراد به وب سایت شما مراجعه کنند و نتوانند اطلاعات اولیه در مورد شما پیدا کنند، می توانید یک تصور غلط ایجاد کنید. به عنوان مثال ، جزئیاتی مانند شماره تلفن ، کدپستی و دستورالعمل های خود را در صفحه اول و در جای قابل دسترس قرار دهید و بررسی کنید که سایت شما این جزئیات ضروری را نمایش می دهد.

بررسی کنید که شماره تلفن شما در هر صفحه وب سایت قرار دارد و دستورالعمل های مربوط به دفتر مشخص است. همچنین اطمینان حاصل کنید که کدپستی در سیستم های سات-ناو و در نقشه های Google کار می کند.

در پذیرش خود سرمایه گذاری کنید


محل پذیرش شما در برداشت های اول شکل می گیرد. می توانید از "وزوز" یک برند ایده بگیرید. سازمان های موفق شخصی خواهند داشت که سریعاً با شما ارتباط برقرار می کنند، به شما خوشامد می گویند و نوشیدنی به شما پیشنهاد می دهند. پذیرش شما باید تجارت شما را منعکس کند، بعلاوه این امکان را به شما می دهد تا پیام های خود را منتقل کنید.


مشتریان را تشویق کنید


ارائه جوایز به مشتریان یک روش عالی برای انجام این کار است. این می تواند وفاداری به برند ایجاد کند و به مشتریان نشان دهد که از آنها قدردانی می کنید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد