درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:25   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42693صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 - 11:22
چهار توصیه برای مدیریت روابط عمومی و بازاریابی محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی
محتوای ویدیویی به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی کلی روابط عمومی سازمانها و شرکتها تبدیل شده اند. طبق گفته هوبس فوت، 81٪ مشاغل از ویدیو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اکثر مدیران رسانه های اجتماعی می دانند که باید محتوای بصری را در برنامه های خود بگنجانند.

محتوای ویدیویی به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی کلی روابط عمومی سازمانها و شرکتها تبدیل شده اند. طبق گفته هوبس فوت، 81٪ مشاغل از ویدیو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند.

اگرچه دنیای رسانه های اجتماعی روز به روز در حال تغییر است و نیاز به نوآوری روزانه دارد، مدیران رسانه های اجتماعی و ویرایشگرهای ویدئویی شرکتها می توانند چند روش برتر را برای هدایت نتایج، تقویت تعامل و افزایش مخاطبان و مشتریان در ذهن داشته باشند.

 

در اینجا چهار توصیه برای مدیریت روابط عمومی و بازاریابی محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی وجود دارد:

برای موبایل بهینه سازی کنید

فهرست جهانی فیلم Brightcove نشان داد که 53٪ از بازدیدهای ویدیوی جهانی در تلفن های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و بقیه سهم بازار را رایانه های رومیزی تشکیل می دهند. علاوه بر این، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای طراحی سرویس دهی به تلفن های موبایل دوباره طراحی شده اند. بنابراین هنگام تولید فیلم برای کانال های رسانه های اجتماعی، عدم بهینه سازی برای موبایل یک اشتباه اساسی است.


زیرنویس ویدیوها را فراموش نکنید

 85 درصد از محتوای ویدیویی در رسانه های اجتماعی بدون صدا مشاهده می شود. اگر یک فیلم گفتاری بدون متن و زیرنویس و صدا تولید کنید، احتمالاً پیام شما از بین می رود.


قلاب فریبنده ایجاد کنید

کاربران باید بدانند که این فیلم در سه ثانیه اول چیست، بنابراین قلابی را ایجاد کنید که بلافاصله آنها را جذب کند. اگر مشخص نیست که این فیلم چیست، آنها هیچ دلیلی برای تماشای آن ندارند. نیازی به تولید یک فیلم بلند نیست؛ محتوای کوتاه تر اغلب بهتر است. طول مطلوب برای یک فیلم 15 تا 20 ثانیه از محتوای با ارزش و اطلاع رسانی است. تحقیقات انجام شده از Hubspot نشان می دهد که فیلم های اینستاگرام به طور متوسط ​​26 ثانیه بیشترین نظرات را کسب می کنند.


خوش بگذره

 بنابراین بسیاری از شرکت ها این امر را فراموش می کنند. مردم می خواهند محتوا ایجاد کنند که باعث شود آنها بخندند، لبخند بزنند یا با آنچه تماشا می کنند یا می خوانند، ارتباط برقرار کنند. برای جذب، محتوای ویدیوی شما به داستان گویی و ارتباط انسانی نیاز دارد.

در نهایت، لازم به یادآوری است که رسانه های اجتماعی - و همچنین نحوه استفاده، ایجاد و اشتراک گذاری ویدیو در آن - در حال تحول است. چیزهای جدید را امتحان کنید، آنچه انجام می دهید و کار نمی کند را ردیابی کنید و استراتژی خود را برای بار دیگر تنظیم کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد