درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 22:13   

اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی

  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  اشتباهات در فروش
  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق
  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42692صفحه نخست » رادیو روابط عمومیدوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 - 08:13
تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برنامه ریزی سناریو
نقش استراتژیک روابط‌عمومی این است که روابط وابسته به هم را در نظر بگیرد، سناریو های مختلف را کاوش کند و نتایج احتمالی را ترسیم کند. شاغلان باید برای ارزیابی شرایط با ذینفعان در شرکت هایشان کار کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نقش استراتژیک روابط‌عمومی این است که روابط وابسته به هم را در نظر بگیرد، سناریو های مختلف را کاوش کند و نتایج احتمالی را ترسیم کند. شاغلان باید برای ارزیابی شرایط با ذینفعان در شرکت هایشان کار کنند.


چارچوب سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکونولوژیکی، قانونی و محیط زیستی برای تعریف محیطی کوچک یا کلان مفید است.


عدم قطعیت های مرتبط با بحران بیماری همه گیر ویروس کرونا و تاثیر آن بر سازمان خود را ترسیم کنید.


نتایج احتمالی را کاوش کنید و درباره ی پیامد ها و راه حل های هر سناریو بحث کنید. (شارا)

 

"شما باید آینده خود و تاثیراتی را که ویروس کرونا بر اقتصاد و کسب وکارها خواهد داشت را تحلیل کرده و تغییرات لازم را ایجاد کنید.

 

در این رابطه بررسی تحلیل های افراد صاحب نظر و مدیران مختلف، می تواند به شما برای رسیدن به تصمیماتی بهتر، کمک کند، با این حال به صورت کلی شما باید سه سناریو خوشبینانه، حد متوسط و بدبینانه را مشخص کرده و برای هر سه حالت، خود را آماده کنید.

 

درواقع اگرچه نمی توان آینده را پیش‎‏بینی کرد، با این حال شما می توانید خود را برای هر شرایطی، آماده کنید." (دیوید فینکل)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک چرخه عمر محتوا


  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل


  انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی