درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:24   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42675صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیشنبه، 13 اردیبهشت 1399 - 19:58
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد
طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه، مراسم تودیع مازیار ناظمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و معارفه کاوه احمدی برگزار شد تا مازیار ناظمی بعد از حدود ۷ سال از روابط عمومی ورزش و جوانان جدا شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کاوه احمدی جانشین مازیار ناظمی در مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان شد.
 
 طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه، مراسم تودیع مازیار ناظمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و معارفه کاوه احمدی برگزار شد تا مازیار ناظمی بعد از حدود ۷ سال از روابط عمومی ورزش و جوانان جدا شود.
 
 احمدی که دارای مدرک دکترای فقه و حقوق است، سابقه ۲۵ سال حضور در قوه مقننه در سمت‌های مختلف را دارد. وی ۱۲ سال در سمت ریاست اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی مشغول به کار بوده است.
 
 همچنین در کارنامه کاری احمدی سوابق مدیریتی ورزشی نیز به چشم می‌خورد. وی ۱۰ سال عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو و به مدت یک سال نایب رئیس این فدراسیون بود.
 
 علاوه بر این، احمدی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس نیز بوده است.
 
 مازیار ناظمی پیش از این علاوه بر مدیر روابط عمومی، مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز بوده و اخیرا به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی نیز منصوب شده است.
 
 مسعود سلطانی فر در آیین تکریم از تلاشهای ناظمی و معرفی کاوه احمدی، کار در روابط عمومی را مسوولیتی خطیر یاد کرد و اظهار کرد : مازیار ناظمی در طول ۶ سال و نیم گذشته با تجربه ، تخصص و وفاداری تلاش ویژه ای در جهت حفظ منافع این وزارتخانه و توسعه ورزش داشت.
 
 وی افزود: ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی با شرایط کنونی و شلوغی ورزش در برقراری ارتباط بین جامعه ورزش ،جامعه رسانه توانستند پل ارتباطی مستحکم تری بر قرارکنند .
 
 وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: به این نتیجه رسیدیم مازیار ناظمی با بیش از ۶ سال و نیم تجربه، تخصص، تحصیلات بالا و کارنامه و سابقه قابل قبول در حوزه ورزش باید در مسیر امور اجرایی ورزش قرار بگیرد.
 
 وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تخصص وی در بحث ارتباط و تعامل اثر گذار به عنوان یک ویژگی مثبت می تواند در بحث توسعه ورزش بسیار کمک کننده باشد و ما باید از این فرصت بهره می گرفتیم.
 
 سلطانی فر تاکید کرد : مازیار ناظمی از وزارت ورزش و جوانان ،جدا نمی شوند بلکه به عنوان مشاور امور رسانه ای در کنار این مجموعه انجام وظیفه خواهند کرد.
 
 سلطانی فر در پایان از کاوه احمدی به عنوان فردی متخصص در امر رسانه و تعاملات در این حوزه نام برد و گفت : با پیوستن به این مجموعه ضمن بهره مندی از تجربیات ایشان بسیار امیدواریم که آقای احمدی منشا اثر خیر برای ورزش کشور باشد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد