درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 - 09:50   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فعالیت ۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  چند قدم اساسی برای تقویت اراده و انضباط شخصی
  انتصاب مدیر روابط عمومی شرکت آریا ساسول
  اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد انتخاب شدند
  انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد برگزار شد
  رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  مرجع فیلترینگ «سیگنال» در هاله ای از ابهام
  برگزاری جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان البرز
  روابط عمومی برای دوران پساکرونا
  آیا جرح و تعدیل محتوا در شبکه‌های اجتماعی کار درستی است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42610صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 - 23:17
فیسبوک «اتاق پیام‌رسان» را در رقابت با «زوم» به‌روزرسانی کرد
فیسبوک برای آن که حفظ تماس بین مردم در دوران قرق کرونایی آسان‌تر شود دگرگونی‌های جدیدی انجام داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک برای آن که حفظ تماس بین مردم در دوران قرق کرونایی آسان‌تر شود دگرگونی‌های جدیدی انجام داده است.

از جمله تغییرات مهم در
فیسبوک، نوسازی اتاق پیام‌رسان است که مانند برنامه "زوم" بین شمار زیادی از کاربران حتی اگر حساب باز نکرده باشند امکان گپ‌وگفت‌های تصویری بزرگ را فراهم‌ می‌کند.

این شبکه اجتماعی از امروز این خدمات جدید را همراه با مجموعه‌ای بسط یافته از قابلیت‌های ویدیویی زنده در فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ راه‌اندازی می‌کند.

شخصی که گپ‌وگفت را به راه می‌اندازد باید دارای حساب کاربری در فیسبوک باشد ولی می‌تواند کاربران فاقد حساب در فیسبوک را دعوت کند تا از طریق تلفن همراه یا رایانه در گپ‌وگفت شرکت کنند.

به گفته شرکت فیسبوک به زودی تا ۵۰ نفر می‌توانند بدون محدودیت زمانی وارد اتاق پیام‌رسان شوند و "دغدغه اصلی" نیز حفظ حریم خصوصی و ایمنی بوده است.

استن چوندوفسکی، قائم مقام بخش پیام‌رسان فیسبوک گفت: گپ‌وگفت‌های کاربران را نمی‌بینیم یا نمی‌شنویم و تعیین این که چه کسی می‌تواند وارد اتاق شود، چه کسی بتواند درون اتاق را ببیند یا تعیین گشوده یا قفل بودن اتاق به روی مهمانان جدید، در اختیار شخصی است که اتاق را ایجاد کرده است.

برای آن که گپ‌وگفت آغاز شود شخص ایجادکننده‌ی اتاق باید حضور داشته باشد و این شخص هر وقت که بخواهد می‌تواند مهمانان را از اتاق بیرون بیاندازد.

در این خدمات، مجموعه‌ای از پس زمینه‌های ۳۶۰ درجه‌ای دارای قابلیت هوش‌مصنوعی که به کاربر حس غوطه‌ور شدن می‌دهند مثل عکس ساحل و خانه‌های روآبی شیک هم فراهم است.

کاربران می‌توانند از طریق رویدادها، گروه‌ها و سرخط‌های خبری در فیسبوک، اتاق‌های پیام‌رسان ایجاد و همرسان کنند اما طرح‌هایی در دست اجرا است تا از طریق بخش پیام مستقیم اینستاگرام، واتساپ و همچنین درگاه افزاره گپ‌وگفت تصویری فیسبوک هم بتوان اتاق ایجاد کرد.

این در حالی است که استفاده از فناوری گپ‌وگفت تصویری در میان مردم برای برقراری تماس در دوران قرق کرونایی جهش چشم‌گیری داشته است و طبق گزارش فیسبوک در مناطقی که بیش‌ترین لطمه را از کرونا دیده‌اند تقاضای تماس تصویری از طریق پیام‌رسان و واتساپ بیش از دو برابر شده است.

از این پس حداکثر شمار شرکت‌کنندگان در تماس‌های گروهی واتساپ به جای چهار نفر هشت نفر خواهد بود.

بازدید از قسمت پخش زنده فیسبوک و اینستاگرام نیز در ماه مارس افزایش چشم‌گیری داشت و هر دو این قسمت‌ها نیز روزآوری خواهند شد. قسمت پخش زنده فیسبوک با قابلیت ویدیویی از سر گرفته می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد سایر افراد را با پخش زنده ویدیو به شرکت در گپ‌وگفت تصویری دعوت کند.

زوم در ماه‌های اخیر به بستر محبوب‌تری برای گپ‌وگفت تصویری تبدیل شده است، اما مشکلات امنیتی هم به محبوییت آن لطمه زده است که شرکت زوم سعی کرده با روزآوری برنامه خود آن را برطرف کند.

بمب‌باران زوم یکی از مشکلات در دست بررسی سازمان ملی مقابله با جرائم(ان‌سی‌ای) در این برنامه است و به دلیل همین مشکل، بیگانگان می‌توانند بدون دعوت وارد جلسه‌ای بشوند و در آن مطالب زننده مثل فیلم‌های کودک‌آزاری را به نمایش بگذارند.

 

لینک مطلب در ایندیپندنت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان


  در مصاحبه با دکتر عادل میرشاهی: محتوا در روابط‌عمومی تغییر جدی یافته است


  مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نماینده ایران در بانک جهانی شد


  ابوالحسن صفرپور مدیر روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران شد


  عناصر یک بیانیه مطبوعاتی


  توصیه استاد دانشگاه ملی سنگاپور در مورد هوش مصنوعی


  اصول انتشار کتاب در روابط‌عمومی


  4 کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط‌عمومی زیرچاپ رفت


  مسئولیت اجتماعی روابط عمومی در عصر کرونا (راهبردها و کاربردها)


  نشست تخصصی روابط‌عمومی‌ها و سنجش افکار عمومی برگزار می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد