درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42601صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 - 08:10
4 عمل ارتباطی طی بحران همه‌گیری ویروس کرونا
ارتباطات داخلی در حال حاضر بسیار مهم است. مطمئن باشید که کارکنان شما از داشتن آگاهی و به منابعی که برای کار در خانه نیاز دارند، مجهز هستند. همیشه در ارتباط باشید و به مرزها احترام بگذارید و انعطاف پذیر باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با وجود بحران همه‌گیری ویروس کرونا، ارتباطات خود را متوقف نکنید. تعیین بهترین مسیر عملی برای ارتباطات در این زمان غیرمعمول دشوار است. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است نسبت به پریشانی و اضطراب افراد حساس باشید.

 

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای عبور از این بحران، سطح مناسبی از ارتباطات داخلی و خارجی را در نظر بگیرید.

1. به مخاطبان داخلی خود خدمت کنید.
ارتباطات داخلی در حال حاضر بسیار مهم است. مطمئن باشید که کارکنان شما از داشتن آگاهی و به منابعی که برای کار در خانه نیاز دارند، مجهز هستند. همیشه در ارتباط باشید و به مرزها احترام بگذارید و انعطاف پذیر باشید.

2. ناپدید نشوید.
شما نمی خواهید با تاریکی تاریک شوید. مشتریان شما می خواهند از شما بشنوند. آنها می خواهند اطلاعات، اطمینان خاطر و الهام بخش باشند.

3. با دقت گوش کنید.
کاری را انجام ندهید که مردم  شما را فرصت طلب درک کنند. اکنون زمان ایجاد اعتماد است نه فروش.

4- برای آینده برنامه ریزی کنید.
چه زمانی یک مارک تجاری باید یک کمپین جدید را شروع کند؟

این زمانی است که شرکت ها می توانند یک پایه و اساس قوی برای روابط طولانی مدت با مشتری بسازند. یک آژانس روابط عمومی با تجربه می تواند به شما کمک کند تا برای مخاطبان خود قابل مشاهده باشید و همچنین مشاوره مدیریتی و راهنمایی های استراتژیک برای ارتباطات بحران را ارائه دهید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد