درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:43   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42524صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 - 00:53
نحوه انتخاب پروژه مناسب با استفاده از مدیریت پروژه نمونه کارها
مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) اخیراً توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مدیریت پروژه نمونه کارها از آنجا که شرکت ها تشخیص داده اند کارآیی سازمانی نیز به انجام پروژه های مناسب بستگی دارد، شتاب بیشتری یافته است. اصولاً انتخاب پروژه مناسب از انجام پروژه انتخاب شده به روش درست مهمتر است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) اخیراً توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. مدیریت پروژه نمونه کارها از آنجا که شرکت ها تشخیص داده اند کارآیی سازمانی نیز به انجام پروژه های مناسب بستگی دارد، شتاب بیشتری یافته است. اصولاً انتخاب پروژه مناسب از انجام پروژه انتخاب شده به روش درست مهمتر است.
 
 پردازش های مدیریت پروژه نمونه کارها
 فرآیندهای مدیریت پروژه نمونه کارها با تخصیص منابع به سودآورترین پروژه ها ضمن نظارت بر تخصیص منابع، می خواهند موفقیت شرکت ها را بهبود بخشند. از آنجا که شرکت ها در محیط های پویا زندگی می کنند، نظارت بر سبد پروژه ها بسیار مهم است.
 
 مدیریت پروژه نمونه کارها یک فرایند تصمیم گیری در حال انجام است که بر اجرای همه پروژه ها نظارت دارد. بسیاری از مطالعات گزارش می دهند که مدیریت پروژه نمونه کارها زمانی که مناسب برای هر موقعیت فردی باشد، مؤثر است.
 
 انتخاب پروژه
 بسیاری از کارشناسان در حال مطالعه روشهای بهبود عملکرد در مدیریت سبد پروژه هستند. متخصصان برای جمع آوری، اولویت بندی و انتخاب پروژه ها روی الگوریتم ها و تکنیک های مدیریت متمرکز شده اند.
 
 برای اینکه تا حد امکان در انتخاب پروژه ها مؤثر واقع شوید، مهم است بدانید که معیارهای انتخاب برای مقایسه دقیق سهم هر پروژه در استراتژی سازمانی مفید است (انگلوند و گراهام ، 1999). بنابراین، نقش معیارها صرفاً مشخص کردن پروژه ها نیست. مجموعه قوی معیارهای قابل توجه عبارتند از: اندازه بازار، احتمال موفقیت، در دسترس بودن منابع، بازده سرمایه گذاری، تراز هدف و ریسک.
 
 یادت باشه
 حتی اگر هیچ روش عالی وجود ندارد، در میان برنامه های مدیریت پروژه نمونه کارها، عوامل موفقیتی وجود دارد که شرکت ها می توانند برای بهبود فرایندهای خود از آنها استفاده کنند. شرکت های کارآمد تر می توانند در یادگیری بهترین شیوه های مدیریت پروژه نمونه کارها، وقت و پول سرمایه گذاری کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد